اجاره پورشه پانامرا

اجاره پورشه پانامرا

مشخصات خودرو

ساخت کشور آلمان

طراحی سال 2011

حداکثر سرعت ۲۸۲ کیلومتر

مصرف سوخت بنز اس 500

مصرف سوخت ۱۱.۱ لیتر

حجم باک بنز اس 500

حجم باک 100 لیتر

اتومات

۷ دنده اتوماتیک دو کلاچه

تعداد سرنشین

تعداد سرنشین 4 نفر

رنگ های موجود ماشین

رنگ سفید

حداکثر قدرت خودرو

حداکثر قدرت ۴۰۰ اسب بخار

در ادامه می‌خواهیم درباره پورشه پانامرا توضیح دهیم تا اگر قصد اجاره پورشه پانامرا را داشته باشید با آگاهی بیشتری این کار را انجام دهید. برای اجاره پورشه پانامرا 2011 سفید می‌توانید با مهداد گشت تماس حاصل فرمایید.

کمپانی پورشه

فردیناند پورشه، همان کسی که کمپانی پورشه را در سال ۱۹۳۱ تأسیس کرد. تمرکز این شرکت آلمانی بر طراحی و ساخت ماشین‌های اسپرت می‌باشد. دفتر اصلی شرکت پورشه در ایالت بادن وورتمبرگ قرار دارد. محدوده فعالیت شرکت پورشه جهانی و انقلاب بزرگی در صنعت خودروسازی ایجاد کرده است.

 

معرفی کلی ماشین پورشه پانامرا

برخلاف پورشه چهاردر مدل‌های قبلی یک ماشین اسپرت بود. بیشتر مردم استقبال باشکوهی از پورشه پانامرا کردند. در طراحی پورشه جدید که در ساخت آن صرف‌نظر شده بود، حق مطلب را ادا کرده و با خطوط محکم‌تر فخرفروشی می‌کرد. ماشین پانامرا در تیم خودرو‌های چهاردر (Liftback)، قرار می‌گیرد. با همان طراحی خاص دیگر محصولات پورشه، پانامرا در سه دسته (S-4S-Turbo) عرضه می‌شود.

صندلی‌های پانامرا برای بدن سرنشینان کاملاً استاندارد و مناسب هستند. از رقیب‌های اصلی پورشه پانامرا، می‌توان به مرسدس‌بنز سی ال اس و آئودی اس ۶ اشاره کرد.

بررسی بیرون ماشین

درحالی‌که نام و آوازه پورشه از زمین‌های مسابقه جهان بلند شد و سابقه‌ای که از رقابت برای پورشه باقی ماند، مطمئناً تنها جنبه قابل‌توجه پیام‌های تبلیغاتی بازار خودرو شده است. پورشه پانامرا تمامی مدل‌های شرکت پورشه را به هم‌پیوند داده است. استایل کلی، شامل خطوط نزدیک به هم بدنه ماشین می‌باشد. چراغ‌های LED جلو، درب عقب بزرگ با پنجره شیشه‌ای وسیع و اسپویلر برقی که با طراحی بسیار عالی به‌خوبی در محل خود نصب شده‌اند. طراحی ماشین لاغراندام است و محل پف‌کردنی در آن دیده نمی‌شود.

بررسی فضای داخل پورشه پانامرا

به‌عبارت‌دیگر طراحی داخل پورشه دارای زیبایی و طرح خاصی می‌باشد که در مجموع بی‌عیب‌ونقص بودن پورشه را به‌وضوح نشان می‌دهد. فضای صندلی‌ها فوق‌العاده است، مخصوصاً برای صندلی‌های جلو با یک فضای خیلی بزرگ که حتی برای افراد قدبلند هم بسیار عالی می‌باشد. اما به دلیل سقف شیب‌دار این ماشین صندلی‌های پشتی از فضای کمتری نسبت به ردیف جلو برخوردار است. باید بگوییم مانند صندلی‌های VIP فضای پا‌ها در جای مناسب قرار می‌گیرد.

همان‌طور که انتظار داریم، سیستم صوتی این ماشین نیز از کیفیت عالی برخوردار است و تکنولوژی مجهز برای یک نوا بودن بلندگو‌ها را با هم دارد. طی بررسی‌ها حدود ۷۵ عملگر کنترل موجود بر روی داشبورد، مورد امتحان قرار گرفت که از صندلی راننده به‌راحتی قابل‌دسترس خواهد بود.

پانامرا دارای مانیتور لمسی، نویگیشن، چنجر شش‌تایی، ریموت کنترل و دزدگیر می‌باشد. تمامی سیستم تهویه مطبوع آن به‌صورت اتوماتیک و با تنظیم چهارگانه است. تنظیمات تمامی صندلی‌ها به‌صورت برقی کار می‌کند. آینه‌های ماشین هم به‌صورت تاشو و برقی است. چراغ‌های ماشین بر اساس محیط اطراف به‌صورت خودکار روشن و خاموش می‌شود. چراغ‌های جلو وقتی کثیف می‌شوند دارای سیستم شست‌وشو می‌باشند.

تجربه رانندگی

وصف رانندگی با پورشه پانامرا در مقابل آنچه که در واقعیت با پورشه تجربه می‌کنید بسیار ناچیز است. حتی مدل اصلی با آرایش V6 و 310 اسب بخار میان خودرو‌های اسپرت در طبقه بالاتری قرار دارد. پرچم پانامرا برای مدل‌های توربو و S بالا است و رضایت بیش از حدی به دنبال دارد. نرمی را در این ماشین احساس خواهید کرد. اما پاسخ فرمان و پایداری این ماشین هنوز هم، هیجان‌انگیز می‌باشد. فنربندی پیشرفته پانامرا به‌راحتی، خودرو را در آسفالت به جلو عقب می‌راند. ترمز کاملاً سریع و استاندارد برای ایستادن به‌موقع تنظیم شده است. جمع این موارد، آسودگی و راحتی این محصول را به همراه دارد. تا جایی که رانندگان معمولی احساسی شبیه به قهرمانان مسابقه رالی را پیدا می‌کنند. برای اجاره پورشه پانامرا با مهداد گشت پاسارگاد تماس حاصل فرمایید.

ایمنی پورشه پانامرا

باید بگوییم ایمنی پورشه پانامرا بالاست به طوری که موفق به کسب 5 ستاره ایمنی شده است. در داخل ماشین پر از کیسه‌های هوا می‌باشد. هیچ نگرانی در ردیف اول و دوم وجود نخواهد داشت. تمامی ترمز‌ها استاندارد و ضد قفل است. سنسور‌های کمکی به‌موقع عمل و از خطرات احتمالی جلوگیری می‌کنند.

امکانات پورشه پانامرا

در این مطالب سعی شد تا شما را از راحتی و امکانات پانامرا باخبر کنیم. اگر بخواهیم در یک جمله این ماشین را تفسیر کنیم، باید بگوییم که ماشین نرم و راحتی است و حس جالبی را به شما می‌دهد. شرکت پورشه همیشه بهترین خودرو‌ها را در اختیار مردم سراسر جهان می‌گذارد. اجاره پورشه پانامرا در اختیار شما می‌باشد. به‌راحتی می‌توانید فقط با یک تماس ریموت این خودرو جذاب را به دست بگیرید و از رانندگی با آن لذت ببرید.

 

آپشن‌های ویژه پورشه پانامرا

کروز کنترل هوشمند گرم‌کن صندلی گرم‌کن آینه سنسور پارک
سنسور باران دوربین عقب ترمز  ABS – ASR – MSR صندلی عقب برقی
مه‌شکن جلو و عقب سانروف چراغ عقب LED تهویه مطبوع سفارشی

مدارک لازم جهت اجاره خودرو 

  • فرد متقاضی دارای گواهی‌نامه رانندگی باشد.
  • فرد متقاضی بالای 20 سال داشته باشد.
  • مدارک موردنیاز: یکی از موارد زیر کافی است.
  • کارت ملی، شناسنامه، گذرنامه، کارت پایان، خدمت، سند یا جواز، چک، سفته، دیپوزیت.
  • ودیعه نقدی بسته به شرایط و مدرک شغلی وی تعیین می‌گردد.

شرایط اجاره خودرو از مهداد گشت پاسارگاد

  • در صورت لغو رزرو مبلغ پرداختی کامل بازگردانده می‌شود.
  • در صورت داشتن مشکل فنی طبق نظریه کارشناس، مورد بررسی می‌شود.
  • خلافی عوارض جاده‌ای با مشتری می‌باشد.
  • اتومبیل‌ها با باک بنزین پر و کارواش رفته تحویل مشتری می‌گردد.
  • در صورت تمایل به بازگردانی ماشین زودتر از تاریخ قرارداد هزینه به مشتری بازگردانده می‌شود.

مشخصات فنی خودرو

عنوان توضیحات عنوان توضیحات
نوع بدنه سدان فست‌ بک بزرگ مجلل نوع شاسی یکپارچه
کنترل پایداری و کشش دارد محور محرک دیفرانسیل عقب
پیشرانه 6 سیلندر صندلی عقب برقی
کلاس بدنه لیفت بک وزن 1730 کیلوگرم
حجم موتور 3605 سی‌سی تعداد سوپاپ‌ها 24 عدد

گالری عکس پورشه پانامرا

ویدیو کلیپ پورشه پانامرا

خودروهای مشابه

به ازای هر 7 روز اجاره خودرو یک روز رایگان ماشین در اختیار شما قرار خواهد گرفت, خودرو کارواش شده و با باک بنزین پر تحویل داده میشود.

تماس فوری با ما
× مشاوره در واتساپ