اجاره ماشین در فرودگاه امام خمینی

اجاره ماشین در فرودگاه امام خمینی

در هر کجای ایران یا دنیا که هستید و قصد سفر به تهران دارید و برای نوع سفر هواپیما را انتخاب کردید و در نتیجه در فرودگاه نیاز به یک ماشین برای مدتی که در تهران اقامت دارید بهترین کار اجاره خودرو  می باشد که با هماهنگ کردن از قبل میتوانید خودرو انتخابی خود را در فرودگاه تحویل گرفته و در مدت اقامت خود دغدغه داشتن یک وسیله نقلیه دربست را نداشته باشید .

اگر هم مهمان ویژه و وی آی پی دارید میتوانید از خدمات اجاره خودرو با راننده تشریفاتی ما استفاده نمایید . شرکت مهداد گشت پاسارگاد با 15 سال سابقه در اجاره خودرو، در پاسخ به نیاز مسافران بزرگ‌ترین فرودگاه بین‌المللی کشور عزیزمان ایران، سیستم اجاره ماشین در فرودگاه امام خمینی را برای مسافران فراهم کرده است.

 خودروهای لوکس

اجاره ماشین های لوکس

 خودرو با راننده

اجاره خودرو با راننده

   خودروهای ارزان

اجاره خودروهای ارزان
بنز
اجاره بنز در فرودگاه امام
بی ام و
اجاره بی ام و در فرودگاه امام
پورشه
اجاره پورشه در فرودگاه امام
تویوتا
اجاره تویوتا در فرودگاه امام
هیوندای
اجاره هیوندای در فرودگاه امام
مازراتی
اجاره خودرو مازراتی در فرودگاه
کیا
اجاره خودرو کیا در فرودگاه
چینی
اجاره خودرو چینی در فرودگاه
ایرانی
اجاره خودرو ایرانی در فرودگاه
رنو
اجاره خودرو رنو در فرودگاه

اجاره ماشین در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی

اگر قصد سفر به ایران را دارید و در طول مدت‌زمان اقامت خود به‌وسیله نقلیه‌ای برای رفت‌وآمد نیاز دارید پیشنهاد ما به شما اجاره ماشین در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی است.

امروزه سایت‌ها و اپلیکیشن‌های متنوعی برای اجاره خودرو در فرودگاه وجود دارد که اجاره ساعتی، روزانه و بلندمدت را برای مسافران عزیز فراهم کرده‌اند.

اگر به دنبال اجاره خودرو در فرودگاه امام هستید، با ما همراه باشید تا از شرایط اجاره خودرو اعم از ساعتی یا روزانه و یا کرایه ماشین در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی در مؤسسه مهداد گشت پاسارگاد مطلع شوید.

مزایای اجاره خودرو در فرودگاه امام خمینی

اگر در ترمینال فرودگاه امام ماشین اجاره کنید، معمولاً هزینه اضافه‌تری نسبت به اجاره خودرو در مؤسسه اجاره خودرو مهداد گشت پاسارگاد متقبل می‌شوید. در واقع با صرفه‌جویی در هزینه، این هزینه‌های اضافی را به مصرف‌کننده می‌سپارند.

از مزایای دیگر اجاره خودرو در فرودگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صرفه‌جویی در وقت
  • احساس راحتی داشتن در کشور
  • سرویس حمل‌ونقل آسان از فرودگاه تا مقصد
  • سلامت بودن در دوران بیماری همه‌گیر کرونا

شرایط اجاره خودرو در فرودگاه امام خمینی

برای اجاره ماشین در فرودگاه امام خمینی، ابتدا باید ماشین مورد نظرتان را 1 تا 2 روز قبل از سفر رزرو کنید. پس از آن مدارک لازم برای اجاره ماشین در فرودگاه که شامل عکسی از بلیط پرواز، مدارک شناسایی و برای خودروهای بدون راننده مبلغ ضمانت است از طریق پیام‌رسان واتس‌اپ به کارشناسان ما ارائه دهید.

قرارداد اجاره خودرو در فرودگاه امام خمینی پس از تکمیل به فرد متقاضی تحویل داده می‌شود.

همچنین امکان پرداخت با یورو، دلار و یا ارزهای قابل پرداخت دیگر توسط مؤسسه مهدادگشت پاسارگاد پذیرفته می‌شود.

انواع اجاره ماشین در فرودگاه امام:

اجاره ماشین در فرودگاه بستگی به نوع رزروی که مسافر از قبل کرده، می‌باشد.

 بدین صورت که اگر خود شخص یا همراهانش قصد رانندگی دارند می‌توانند از خدمات اجاره ماشین بدون راننده استفاده کنند و در غیر این صورت از اجاره ماشین با راننده بهره‌مند شوند.

اجاره ماشین در فرودگاه امام بدون راننده

اگر قصد اجاره ماشین در فرودگاه امام را دارید و خودتان یا همراهانتان گواهینامه معتبر برای رانندگی دارند می‌توانید خودرو بدون راننده را رزرو کنید. تنها تفاوت این در ضمانت مالی است که در ازای اجاره خودرو بسته به قیمت ماشین اجاره شده باید بپردازید.

اجاره ماشین در فرودگاه امام با راننده

برای اجاره ماشین در فرودگاه امام با راننده کافی است در موقع رزرو گزینه اجاره ماشین با راننده را انتخاب کنید و از اقامت چندروزه و یا چند ماه خود لذت ببرید.

هزینه جای خواب و غذا برای راننده به‌صورت جداگانه حساب می‌شود اما در صورت فراهم‌کردن این امکانات موظف به پرداخت هزینه‌ای نمی‌باشید.

ممدت‌زمان اجاره خودرو در فرودگاه امام خمینی

بنا به مدت‌زمان اجاره خودرو می‌توان به اجاره کوتاه‌مدت، بلندمدت و اجاره ساعتی ماشین تقسیم کرد.

  • اجاره روزانه خودرو (کوتاه‌مدت) در فرودگاه امام:

اجاره روزانه خودرو کوتاه مدت در فرودگاه امام معمولاً بین یک روز و حداکثر 28 روز می‌باشد.

مؤسسه مهداد گشت پاسارگاد امکان اجاره کوتاه‌مدت را برای ایرانیان مقیم خارج از کشور، اتباع خارجی، شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی برای مهمانان خارجی فراهم کرده است.

  • اجاره بلندمدت خودرو در فرودگاه امام:

اجاره بلندمدت ماشین به اجاره‌هایی که بیش از 28 روز و کمتر از 360 روز باشد گفته می‌شود. امکان اجاره بلندمدت خودرو معمولاً برای کسانی که قصد ماندن طولانی‌مدت در کشور را دارند و یا زمان مشخصی برای مسافرت ندارند گزینه بسیار خوبی است.

  • اجاره ساعتی خودرو در فرودگاه امام:

اجاره ساعتی خودرو معمولاً برای مهمانان و مسافران مؤسسات و شرکت‌های دولتی و خصوصی مناسب می‌باشد که متقاضی خودروهای لوکس و تشریفاتی برای حمل‌ونقل مسافرین خودمی باشند.

 

مدت‌زمان اجاره خودرو در فرودگاه امام خمینی

هزینه اجاره ماشین در فرودگاه امام

هزینه اجاره ماشین در فرودگاه بین‌المللی امام، بستگی به خودروی انتخابی توسط مسافر دارد.

بدین صورت که اجاره خودروهای لوکس معمولاً گران‌تر است و همچنین اگر قصد اجاره ماشین بدون راننده را داشتید، موظف به پرداخت ضمانت مالی علاوه بر هزینه اجاره خودرو هستید.

و همچنین در صورت اجاره بلندمدت از تخفیفات ویژه‌ای برخوردار خواهید شد و قیمت اجاره خودرو کمتر از زمان کوتاه‌مدت آن می‌گردد.

نکات مهم برای اجاره ماشین در فرودگاه امام

در صورت تأخیر در پرواز حتماً کارشناسان ما را مطلع سازید تا هماهنگی‌های لازم انجام گیرد.

باتوجه‌به پاسخگویی 24 ساعته مشاوران مهدادگشت، امکان رزرو و کرایه نیمه‌شب و خارج از ساعات اداری نیز امکان‌پذیر می‌باشد.

در صورت خسارت به خودرو بدون راننده طبق قرارداد منعقد شده رفتار می‌شود.

رزرو خودرو با راننده برای مسافران با تعداد 3 نفر مجاز می‌باشد.

طریقه رزرو اجاره خودرو در فرودگاه امام:

 برای رزرو اجاره خودرو مورد نیازتان می‌توانید از روش

رزرو آنلاین  

از طریق مراجعه به سایت www.mahadadrent.com  

و یا رزرو تلفنی

با شمارهای  26123571-021 یا 26123571- 021

و یا با شماره 09122039027  در پیام‌رسان واتس‌اپ با همکاران ما در مؤسسه مهدادگشت پاسارگاد در تماس باشید.

کارشناسان مادر طی 24 ساعت و همه‌روزه حتی ایام تعطیل آماده پاسخگویی و مشاوره به شما عزیزان می‌باشند.

طریقه رزرو اجاره خودرو در فرودگاه امام

خدمات شرکت مهداد گشت پاسارگاد در فرودگاه امام

شرکت مهداد گشت پاسارگاد با بیش از 15 سال سابقه یکی از بزرگ‌ترین مراکز اجاره خودرو در ایران به‌صورت ساعتی، روزانه، هفتگی، ماهیانه، سالیانه در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی با برترین و لوکس‌ترین خودروها در خدمت مسافران و مهمانان ایرانی و خارجی می‌باشد.

اجاره ساعتی ماشین علاوه بر اجاره روزانه از مزایای دیگر مؤسسه مهداد گشت می‌باشد.

به‌روز بودن اتومبیل‌ها، شرایط مطمئن، وجود ماشین‌های مقرون‌به‌صرفه، قیمت مناسب و مشتری‌مداری و پشتیبانی 24 ساعته وجه تمایز شرکت مهدادگشت پاسارگاد می‌باشد.

 سؤالات متداول جهت اجاره خودرو در فرودگاه امام خمینی

از مهم‌ ترین سؤالاتی که افراد در خصوص اجاره خودرو برایشان پیش می‌آید و به دنبال پاسخ آن‌ها هستند می‌توان موارد زیر را نام برد:

مزایای اجاره خودرو چیست؟

کرایه اتومبیل دارای مزایایی می‌باشد که مهم‌ترین آنها عبارت‌اند از:

  • عدم نیاز به خرید خودرو با قیمت بالا
  • عدم نیاز به پرداخت هزینه‌های نگهداری خودرو
  • عدم نیاز به پرداخت هزینه‌های بیمه خودرو
  • امکان اجاره خودرو با راننده مجرب
  • امکان انجام تشریفات با اجاره خودرو لوکس
  • تجربه رانندگی با انواع خودروهای موردعلاقه لوکس و جدید بدون خرید آن‌ها
  • عدم نیاز به پارکینگ برای نگهداری ماشین
اجاره خودرو از نظر حقوقی چگونه است؟

از مهم‌ترین سؤالات نحوه بستن قرارداد و مسائل حقوقی اجاره خودرو می‌باشد. اجاره خودرو از نظر حقوقی به معنی مالکیت یک یا چند خودرو به‌صورت موقت است. قرارداد اجاره خودرو همانند سایر قراردادهای رسمی، تابع قوانین مدنی کشور بوده و رابطه موجر و مستأجری مابین مؤسسه و مشتری برقرار خواهد شد. ازاین‌رو در متن قرارداد علاوه بر مشخص بودن مدت قرارداد، لازم است که مشخصات و ویژگی‌های خودرویی که تحویل مشتری خواهد شد به طور کامل و مشخص قید شود. همچنین خودروی تحویلی باید کاملاً سالم بوده، از لحاظ فنی سرویس شده باشد و شرایط فنی خودرو در متن قرارداد باید قید گردد.

درصورتی‌که خودرو به هر دلیلی در مدت‌زمان قرارداد دچار نقص فنی گردد، قبل از هرگونه اقدامی باید به مؤسسه اطلاع داده شود و با هماهنگی شرکت، تعمیرات لازم انجام شود. در غیر این صورت مؤسسه در قبال هزینه‌های تعمیرات مسئولیتی نخواهد داشت. چنانچه خودرو در طول مدت اجاره نیاز به تعمیر پیدا کند، خودرو کارشناسی فنی شده و به صورت دقیق عیب‌یابی می‌شود و تعیین می‌گردد که خرابی از قبل بوده یا در حین اجاره این مشکل پیش‌آمده است. اگر امکان استفاده از اتومبیل وجود نداشته باشد، مستأجر می‌تواند قرار دارد اجاره را باطل کند. کلیه مخارج تعمیرات و نگهداری طبق نظر کارشناس تعیین می‌شود.

قرارداد اجاره خودرو بعد از تاریخ مقرر منقضی شده و اجاره‌کننده باید خودرو را طبق توافق در محل تعیین شده و با شرایطی که خودرو را تحویل گرفته بود تحویل نماید. در صورت تأخیر، علاوه بر پرداخت هزینه اضافه، ملزم به جبران خسارت دیرکرد خواهد بود. مبلغ جریمه دیرکرد و مدت‌زمان تأخیر غیرقابل‌قبول در مفاد قرارداد وجود خواهد داشت.

طبق قوانین اجاره ماشین درصورتی‌که مؤسسه در قرارداد شرط کرده باشد که مشتری حق اجاره اتومبیل به دیگری را ندارد و فرد اجاره‌کننده خودرو خلاف این بند عمل کند، شرکت حق فسخ قرارداد را خواهد داشت. اجاره‌کننده خودرو در طول مدت قرارداد موظف به حفظ و نگهداری اتومبیل به بهترین وجه ممکن است. فرد اجاره‌کننده در صورت واردکردن خسارت به خودرو، مطابق مفاد گفته شده در قرارداد، بایستی خسارت حاصله را جبران نماید. علاوه براین، بعد از پایان قرارداد مبلغی از وجه ضمانت تا زمان صدور گواهی عدم خلافی نزد شرکت باقی می‌ماند. پس از آن کل مبلغ ضمانت به مشتری برگردانده می‌شود.

بیمه خودرو اجاره‌ای به چه صورت است؟

یکی از موارد مهم در زمان اجاره خودرو اطلاع دقیق از نوع بیمه آن می‌باشد، زیرا امنیت و آسودگی خیال را برای فرد اجاره‌ کننده به همراه دارد. شرکت‌های اجاره خودرو تمام ماشین‌های خود را تحت پوشش بیمه قرار می‌دهند، چنانچه تصادف با هزینه‌های بالا صورت گرفت از بیمه به صورت توافقی استفاده می‌گردد.

قوانین راهنمایی‌ و رانندگی در قبال خودرو اجاره‌ای چیست؟

طبق قوانین ذکر شده در سایت رسمی راهور ناجا، مسئولیت هرگونه تخلف برعهده شرکت اجاره خودرو نمی‌باشد و تمام مسئولیت‌ها برعهده راننده خواهد بود و در صورت انجام تخلف توسط راننده، بسته به مجازات تعیین شده، حتی ممکن است شخص برای همیشه یا مدتی از رانندگی محروم و یا متهم به حبس یا قصاص و … گردد.

سوالات متداول
آیا خودروها مستقر در فرودگاه می‌باشند؟
خیر، با هماهنگی قبلی خودرو در فرودگاه خدمت شما تحویل داده می‌شود.

شرایط رزرو خودرو در فرودگاه امام به چه صورت است؟
خودرو انتخابی شما کمتر از 2 ساعت بعد از قطعی شدن سفارش به شما تحویل می‌گردد.

تماس فوری با ما
× مشاوره در واتساپ