اجاره خودرو کرج

اجاره خودرو در کرج

شهر کرج یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای ایران می‌باشد که خدمات اجاره خودرو در کرج می‌تواند برای انجام امورات افرادی که در این شهر نیاز به‌وسیله نقلیه دارند و ماشین شخصی ندارند، بسیار مفید و پرکاربرد باشد. شرکت‌های مختلف اجاره خودرو در کرج انواع ماشین‌های ایرانی و خارجی سواری، لوکس، مسافرتی، آفرود و غیره را به متقاضیان طی شرایطی اجاره می‌دهند.

 خودروهای لوکس

اجاره ماشین های لوکس

 خودرو با راننده

اجاره خودرو با راننده

   خودروهای ارزان

اجاره خودروهای ارزان
شرایط و ضوابط اجاره خودرو در کرج

شرایط و ضوابط اجاره خودرو از مهداد گشت

مدارک لازم جهت اجاره خودرو

  • فرد متقاضی دارای گواهی‌نامه رانندگی باشد.
  • فرد متقاضی بالای 20 سال داشته باشد.
  • مدارک موردنیاز: یکی از موارد زیر کافی است.
  • کارت ملی، شناسنامه، گذرنامه، کارت پایان، خدمت، سند یا جواز، چک، سفته، دیپوزیت.
  • ودیعه نقدی بسته به شرایط و مدرک شغلی وی تعیین می‌گردد.

شرایط اجاره از مهداد گشت پاسارگاد

  • در صورت لغو رزرو مبلغ پرداختی کامل بازگردانده می‌شود.
  • در صورت داشتن مشکل فنی طبق نظریه کارشناس، مورد بررسی می‌شود.
  • خلافی عوارض جاده‌ای با مشتری می‌باشد.
  • اتومبیل‌ها با باک بنزین پر و کارواش رفته تحویل مشتری می‌گردد.
  • در صورت تمایل به بازگردانی ماشین زودتر از تاریخ قرارداد هزینه به مشتری بازگردانده می‌شود.

در اینجا قصد داریم نحوه کرایه ماشین در کرج و شرایط شرکت مهداد گشت پاسارگاد را بررسی نماییم. اگر شما نیز قصد اجاره خودرو در شهر کرج را دارید، با ما همراه باشید.

مدارک لازم برای اجاره خودرو در کرج
مدارک لازم برای کرایه خودرو بدون راننده

طی قوانین تعیین شده، شرکت اجاره اتومبیل به‌ عنوان موجر مدارکی را از افراد هنگام بستن قرارداد و تحویل خودرو برای تضمین دریافت می‌کند که این مدارک عبارتند از:

 

  1. داشتن حداقل سن 20 سال
  2. ارائه کپی از کارت شناسایی معتبر
  3. گواهینامه رانندگی معتبر با حداقل اعتبار زمانی ۶ ماه
  4. مدرکی معتبر برای احراز محل شغلی و یا محل سکونت
  5. یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودرو
  6. پرداخت کل مبلغ کرایه در زمان تحویل خودرو از طریق پرداخت نقدی و یا کارت‌های اعتباری
  7. پرداخت مبلغی به‌ عنوان ودیعه نقدی (دیپوزیت)

 

* چک، سفته و مبلغ ودیعه  نقدی (دیپوزیت) در زمان عودت خودرو به مشتری بازگردانده می‌شود. همچنین برای اتباع غیرایرانی به جز مدارک نامبرده شده، ارائه پاسپورت معتبر نیز الزامی می‌باشد.

اجاره ماشین در کرج

شرکت‌های اجاره ماشین در کرج خودروهای خود را به‌ صورت بدون راننده و با راننده در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. درواقع اجاره ماشین به خدماتی گفته می‌شود که در ازای ارائه مدرک و پرداخت هزینه، خودرو موردنظر شما به‌ اندازه زمان مشخص شده در اختیارتان قرار می‌گیرد. شرکت‌های مختلفی نظیر شرکت مهداد گشت پاسارگاد خدمات اجاره ماشین در کرج را با ماشین‌های متنوع و شرایط مخصوص برای افرادی که به خودرو اجاره‌ای نیاز دارند ارائه می‌دهند.

 

هزینه اجاره اتومبیل در کرج

قیمت اجاره اتومبیل در کرج مطابق با تعرفه‌های مشخص و رسمی و بر اساس میزان زمانی که قرار است از خودرو استفاده شود (روزانه، هفتگی و ماهانه) از مشتری دریافت می‌گردد. برای کرایه اتومبیل در کرج باید کل مبلغ در زمان تحویل خودرو پرداخت شود. همچنین مبلغی توسط شرکت اجاره اتومبیل در کرج به‌ عنوان ودیعه نقدی یا به‌ اصطلاح دیپوزیت از مشتری گرفته می‌شود که با توجه‌ به نوع خودروهای درخواستی متفاوت است و در پایان قرارداد کرایه ماشین و پس از برگرداندن خودرو، به مشتری برگشت داده می‌شود.

انواع خودرو اجاره‌ای

شرکت‌های رنت خودرو در کرج مانند شرکت مهداد گشت پاسارگاد معمولاً انواع خودرو اجاره‌ای در کرج را با کاربرد‌های متنوع و متفاوت در اختیار مشتریان قرار می‌دهند که برای اکثر افراد با هرگونه توانایی مالی و نوع نیاز مناسب می‌باشد. این شرکت‌ها انواع خودرو‌های لوکس خارجی نظیر بنز، بی ام دبلیو، هیوندای و … را برای خدمات ترانسفر ویژه جهت جابه‌جایی مسافران خاص و یا مسافران خارجی با قیمت‌های بالاتر نسبت به دیگر خودروها اجاره می‌دهند. ماشین‌های ایرانی نیز برای رنت در شرکت‌های اجاره اتومبیل در کرج موجود می‌باشد که تنوع بالایی دارند و از کیفیت و ظاهر خوبی برخوردار هستند.

همچنین برای ماشین عروس نیز این شرکت‌ها انواع ماشین خارجی و ایرانی لوکس، گران‌قیمت و یا ارزان را در نظر می‌گیرند. باتوجه‌به نوع ماشین و مدت‌زمان استفاده از آن به‌عنوان ماشین عروس قیمت‌ها متفاوت می‌باشد. برای مثال یکی از خدمات شرکت اجاره خودرو مهداد گشت پاسارگاد  اجاره ماشین عروس به‌صورت با راننده و بدون راننده است که راننده شرکت در طول مراسم همراه شما بوده و بعد از تمام شدن مراسم خودرو را به مهداد گشت پاسارگاد تحویل می‌دهید.

در بعضی موارد شرکت‌های اجاره اتومبیل گل‌آرایی و تزیینات ماشین عروس موردنظر را نیز مطابق سلیقه مشتری و در قبال دریافت مبلغ آن انجام می‌دهند و ماشین عروس را به‌صورت آماده با راننده و یا بدون راننده در اختیار افراد قرار می‌دهند.

از دیگر خودروهای شرکت‌های کرایه ماشین در کرج می‌توان به انواع ون برای جابه‌جایی تعداد افراد بیشتر اشاره کرد. معمولاً برای تورها و گشت‌های شهری یا برون‌شهری می‌توان از این خودروهای ون استفاده نمود.

مدت‌ زمان رنت خودرو در کرج

شما می‌توانید از شرکت‌های اجاره خودرو در کرج ماشین مورد نظر خود را با توجه‌ به نوع نیاز و مدت‌ زمان لازم اجاره کنید. مدت‌ زمان اجاره خودرو در کرج به‌ صورت ساعتی، روزانه، ماهیانه و حتی سالیانه می‌باشد. البته به دلیل حجم  بالایی از رفت‌ و آمد روزانه در شهر کرج، رنت خودرو روزانه نیز در این شهر بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است. اگر استفاده زیادی از ماشین دارید اجاره بلند مدت آن از نظر هزینه به‌ صرفه‌ تر است.

 

اجاره خودرو با راننده در کرج

برای اجاره خودرو با راننده در کرج کافی است با یکی از شرکت‌های معتبر کرایه اتومبیل مانند شرکت مهداد گشت پاسارگاد تماس گرفته و با مشخص‌ کردن نوع  خودرو و مدت‌ زمان آن نسبت به اجاره آن اقدام نمایید. برای رنت خودرو به جز حضور در شرکت کرایه اتومبیل، می‌توانید به‌ صورت غیرحضوری و با تماس تلفنی و مشخص‌ شدن شرایط خودروی مورد نیاز، محلی را برای حضور ماشین با راننده تعیین نمایید.

در صورت اجاره خودرو با راننده در کرج , فرد اجاره‌ کننده در قبال خودرو و حوادث و تصادفات احتمالی هیچ‌ گونه مسئولیتی ندارد. حداقل زمان برای اجاره خودرو با راننده در کرج سه روز می‌باشد و خودروهای با راننده نیاز به مدرک ندارند و نماینده شرکت به‌ عنوان راننده در خودرو حضور داشته و تمام مسئولیت خودرو به عهده او می‌باشد.

اجاره خودرو بدون راننده در کرج

برای افرادی که تمایلی به حضور شخصی غریبه به‌ عنوان راننده در برنامه خود ندارند، تسهیلات اجاره خودرو بدون راننده در کرج فراهم شده است. برای مثال شخصی می‌خواهد با استفاده از ماشین اجاره‌ای به همراه خانواده خود به سفر برود و حضور شخصی دیگر در جمع و خلوت خانوادگی خود را دوست ندارد، ازاین‌ رو می‌تواند کرایه اتومبیل بدون راننده را درخواست بدهد.

کرایه ماشین بدون راننده نیازمند ارائه مدارک مختلف از طرف اجاره‌ کننده می‌باشد. همچنین تمام مسئولیت‌های ناشی از حوادث و تصادفات احتمالی برعهده مستاجر می‌باشد. برای اجاره خودرو بدون راننده در کرج باید نوع ماشین موردنظر، مدت‌ زمان استفاده، نوع استفاده و یکسری شرایط دیگر تعیین شود تا نسبت به این موارد قیمت مشخص گردد و قرارداد بسته شود.

شرکت اجاره اتومبیل در کرج

شرکت‌های مختلفی در زمینه اجاره اتومبیل در کرج فعالیت می‌کنند که هرکدام ویژگی‌هایی دارند. این شرکت‌ها باتوجه‌ به بودجه خود می‌توانند تنوع خودرویی بالایی داشته باشند و تعداد خودرو بیشتری تهیه کنند و در اختیار مشتریان قرار دهند. یکی از شرکت‌های  معتبر اجاره خودرو در کرج شرکت مهداد گشت پاسارگاد می‌باشد که دارای انواع خودروها با بالاترین کیفیت و رانندگان مجرب و کارآزموده است.

 

 سؤالات متداول جهت اجاره خودرو در کرج

از مهم‌ ترین سؤالاتی که افراد در خصوص اجاره خودرو برایشان پیش می‌آید و به دنبال پاسخ آن‌ها هستند می‌توان موارد زیر را نام برد:

مزایای اجاره خودرو چیست؟

کرایه اتومبیل دارای مزایایی می‌باشد که مهم‌ترین آنها عبارت‌اند از:

  • عدم نیاز به خرید خودرو با قیمت بالا
  • عدم نیاز به پرداخت هزینه‌های نگهداری خودرو
  • عدم نیاز به پرداخت هزینه‌های بیمه خودرو
  • امکان اجاره خودرو با راننده مجرب
  • امکان انجام تشریفات با اجاره خودرو لوکس
  • تجربه رانندگی با انواع خودروهای موردعلاقه لوکس و جدید بدون خرید آن‌ها
  • عدم نیاز به پارکینگ برای نگهداری ماشین
اجاره خودرو از نظر حقوقی چگونه است؟

از مهم‌ترین سؤالات نحوه بستن قرارداد و مسائل حقوقی اجاره خودرو می‌باشد. اجاره خودرو از نظر حقوقی به معنی مالکیت یک یا چند خودرو به‌صورت موقت است. قرارداد اجاره خودرو همانند سایر قراردادهای رسمی، تابع قوانین مدنی کشور بوده و رابطه موجر و مستأجری مابین مؤسسه و مشتری برقرار خواهد شد. ازاین‌رو در متن قرارداد علاوه بر مشخص بودن مدت قرارداد، لازم است که مشخصات و ویژگی‌های خودرویی که تحویل مشتری خواهد شد به طور کامل و مشخص قید شود. همچنین خودروی تحویلی باید کاملاً سالم بوده، از لحاظ فنی سرویس شده باشد و شرایط فنی خودرو در متن قرارداد باید قید گردد.

درصورتی‌که خودرو به هر دلیلی در مدت‌زمان قرارداد دچار نقص فنی گردد، قبل از هرگونه اقدامی باید به مؤسسه اطلاع داده شود و با هماهنگی شرکت، تعمیرات لازم انجام شود. در غیر این صورت مؤسسه در قبال هزینه‌های تعمیرات مسئولیتی نخواهد داشت. چنانچه خودرو در طول مدت اجاره نیاز به تعمیر پیدا کند، خودرو کارشناسی فنی شده و به صورت دقیق عیب‌یابی می‌شود و تعیین می‌گردد که خرابی از قبل بوده یا در حین اجاره این مشکل پیش‌آمده است. اگر امکان استفاده از اتومبیل وجود نداشته باشد، مستأجر می‌تواند قرار دارد اجاره را باطل کند. کلیه مخارج تعمیرات و نگهداری طبق نظر کارشناس تعیین می‌شود.

قرارداد اجاره خودرو بعد از تاریخ مقرر منقضی شده و اجاره‌کننده باید خودرو را طبق توافق در محل تعیین شده و با شرایطی که خودرو را تحویل گرفته بود تحویل نماید. در صورت تأخیر، علاوه بر پرداخت هزینه اضافه، ملزم به جبران خسارت دیرکرد خواهد بود. مبلغ جریمه دیرکرد و مدت‌زمان تأخیر غیرقابل‌قبول در مفاد قرارداد وجود خواهد داشت.

طبق قوانین اجاره ماشین درصورتی‌که مؤسسه در قرارداد شرط کرده باشد که مشتری حق اجاره اتومبیل به دیگری را ندارد و فرد اجاره‌کننده خودرو خلاف این بند عمل کند، شرکت حق فسخ قرارداد را خواهد داشت. اجاره‌کننده خودرو در طول مدت قرارداد موظف به حفظ و نگهداری اتومبیل به بهترین وجه ممکن است. فرد اجاره‌کننده در صورت واردکردن خسارت به خودرو، مطابق مفاد گفته شده در قرارداد، بایستی خسارت حاصله را جبران نماید. علاوه براین، بعد از پایان قرارداد مبلغی از وجه ضمانت تا زمان صدور گواهی عدم خلافی نزد شرکت باقی می‌ماند. پس از آن کل مبلغ ضمانت به مشتری برگردانده می‌شود.

بیمه خودرو اجاره‌ای به چه صورت است؟

یکی از موارد مهم در زمان اجاره خودرو اطلاع دقیق از نوع بیمه آن می‌باشد، زیرا امنیت و آسودگی خیال را برای فرد اجاره‌ کننده به همراه دارد. شرکت‌های اجاره خودرو تمام ماشین‌های خود را تحت پوشش بیمه قرار می‌دهند، چنانچه تصادف با هزینه‌های بالا صورت گرفت از بیمه به صورت توافقی استفاده می‌گردد.

قوانین راهنمایی‌ و رانندگی در قبال خودرو اجاره‌ای چیست؟

طبق قوانین ذکر شده در سایت رسمی راهور ناجا، مسئولیت هرگونه تخلف برعهده شرکت اجاره خودرو نمی‌باشد و تمام مسئولیت‌ها برعهده راننده خواهد بود و در صورت انجام تخلف توسط راننده، بسته به مجازات تعیین شده، حتی ممکن است شخص برای همیشه یا مدتی از رانندگی محروم و یا متهم به حبس یا قصاص و … گردد.

نکات ضروری هنگام اجاره خودرو

نکات ضروری هنگام اجاره خودرو

در زمان تحویل خودرو حتماً مدارک خودرو و یک برگ از قرارداد را از شرکت دریافت کنید.

قبل از تحویل خودرو آن را بررسی کرده و از سلامت فنی خودرو مطمئن باشید.

اگر با نحوه استفاده از خودرویی که اجاره کرده‌اید آشنایی ندارید، می‌توانید از نماینده شرکت بخواهید که کار و رانندگی با خودرو را به شما آموزش دهد.

در صورت تصادف و یا نقص فنی حتماً با کارشناسان شرکت تماس بگیرید.

سوالات متداول
جهت اجاره خودرو با راننده چه مدارکی موردنیاز است؟
مدرکی برای اجاره خودرو با راننده نیاز نمی‌باشد.

جهت اجاره خودرو بدون راننده چه مدارکی نیاز است؟
مدرکی جهت ضمانت که می‌تواند چک، سفته، سند و یا ودیعه نقدی باشد.

تماس فوری با ما
× مشاوره در واتساپ