اجاره پژو 207

اجاره پژو 207

مشخصات خودرو

ساخت کشور ایران

طراحی سال 1396 الی 1400

حداکثر سرعت 190 کیلومتر

مصرف سوخت بنز اس 500

مصرف سوخت 6.6 لیتر

حجم باک بنز اس 500

حجم باک 50 لیتر

اتومات

دنده‌ای و اتوماتیک

تعداد سرنشین
تعداد سرنشین 5 نفر
رنگ های موجود ماشین

رنگ‌بندی مختلف

حداکثر قدرت خودرو

حداکثر قدرت 105 اسب بخار

پژو 207 یکی از محبوب‌ترین هاچبک های اقتصادی بازار ایران بوده است که در مقایسه با سایر تولیدات ایران‌خودرو رنج قیمتی بالاتری داشته و توجهات اقشار ثروتمند در میان دهک‌های پایین جامعه را به سمت خود جلب نموده است. به قولی پژو 207 کابین مناسبی برای زوج‌های جوان و خانواده‌های کم‌جمعیت دارد. برای اجاره پژو 207 تنها کافی است به سایت مهداد گشت پاسارگاد مراجعه کنید و درخواست اجاره این خودرو را ثبت نمایید.

 معرفی کامل پژو 207

پژو 207 از سال 2008 به‌عنوان فیس لیفتی از پژو 206 و با همان ویژگی‌های فنی پژو 206 وارد بازار شد و از سال 1389 نیز در بازار ایران جای بازنمود. پژو 207 تولید شده در ایران بسیار متفاوت از پژو 207 فرانسوی است. عرضهٔ این خودرو بعد از سه سال یعنی در سال 91 به دلیل تحریم‌ها متوقف شد. این سری از پژو 207 از موتور و گیربکس فرانسوی بهره‌مند بودند اما با رفع تحریم‌ها در سال 95 دوباره این خودرو با ویژگی‌های ظاهری جدید به خط تولید ایران‌خودرو بازگشت. پژو 207 در دو مدل دستی و اتوماتیک طراحی شده و به بازار عرضه شده است که این دو مدل به لحاظ فنی دارای تفاوت‌هایی هستند که قابل‌توجه می‌باشند.

در ادامه با شرکت مهداد گشت پاسارگاد همراه باشید و با مشخصات کامل و توضیحات تکمیلی این خودرو آشنا شوید تا اگر قصد اجاره پژو 207 را دارید راحت‌تر بتوانید تصمیم‌گیری نمایید.

 

مشخصات کلی پژو 207

در این جا به طور دقیق و جامع مدل‌های 1396 تا 1400 پژو 207 مورد بررسی قرار گرفته تا شما عزیزان آشنایی کاملی با خودروی پژو 207 داشته باشید و با تجهیزات رفاهی و امکانات ایمنی این خودروی آشنایی یابید. بسیاری از کارشناسان بر این باورند که پژو 207 موجود در ایران تفاوت بنیادی با پژو 206 تیپ 5 ندارد. بارزترین و آشکارترین تفاوت ظاهری پژو 207 در مقایسه با پژو 206 طرح نسبتاً اغراق‌آمیز چراغ‌های بزرگ و نمای هلالی شکل در نمایی جلو است که به نسبت ظاهری دل‌فریب برای این مدل پژو ساخته و به‌نوعی جوان‌پسندتر گشته است. طراحی سپر جلو پژو 207 هم همان لبخند 206 است با این تفاوت که در پژو 207 این لبخند واضح‌تر و شیواتر است. طراحی بیرونی پژو 207 توجه بسیاری از هاچبک سوارها را به خود جلب کرده است.

فضای داخلی پژو 207 به کل متفاوت از پژو 206 است و از لحاظ بصری توانسته است که نظر مشتریان ایرانی را به خود جلب کند و پژو 207 به‌نوعی یک خودروی اسپرت به شمار می‌آید.

خاطرنشان می‌شود که اگر قصد اجاره خودرو پژو 207 را دارید می‌توانید با شرکت مهداد گشت پاسارگاد همراه شوید.

مزایا و معایب پژو 207

پژو 207 دارای مزایایی چون ظاهری زیبا و جذاب‌تر از 206، کیفیت سوخت مناسب، مصرف سوخت متعادل، فرمان برقی (در مدل‌های جدید)، تجهیزات رفاهی معقول، عملکرد بهتر جعبه‌دنده دستی نسبت به پژو 206، وفور قطعات یدکی در سراسر کشور و گستردگی خدمات پس از فروش می‌باشد.

در سمت دیگر کابین نسبتاً تنگ، عملکرد نه‌چندان مناسب و دقیق جعبه‌دنده اتوماتیک، حذف برخی از آپشن‌های استاندارد و سفارشی‌سازی آنها در مدل‌های جدید از جمله معایب پژو 207 است.

 

بررسی ایمنی پژو 207

همان‌طور می‌دانید، ایمنی محدود به اتاق ماشین نمی‌شود. ایران‌خودرو در بخش ایمنی تمام تلاش خود را برای ساخت یک خودروی امن و ایمن داشته است، ازاین‌رو تجهیزاتی چون کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، سیستم ترمزهای قوی، ایموبلایزر، سنسور دنده عقب، دوربین دنده عقب و … در این خودرو بکار رفته است. داشتن این سری از امکانات و همچنین بکار رفتن آلیاژهای مقاوم در بدنه پژو 207 حاکی از آن است که این ماشین، یک خودروی کامل برای رانندگی در جاده‌های درون‌شهری و برون‌شهری می‌باشد.

 

کرایه پژو 207

شرکت مهداد گشت پاسارگاد به عنوان یکی از باتجربه‌ترین سایت‌های ارائه ماشین اجاره‌ای در ایران مشغول به کار است. شما به‌راحتی می‌توانید با شرکت مهداد گشت پاسارگاد خودروی پژو 207 را کرایه نموده و ساعاتی شیرین و به‌یادماندنی را برای خود و اطرافیان رقم بزنید. شرکت مهداد گشت پاسارگاد در زمینه اجاره خودروهای داخلی و خارجی فعال است و تا به اکنون در این حیطه منحصربه‌فرد عمل کرده است. اگر به دنبال کرایه پژو 207 هستید، این مجموعه خودروی پژو 207 را در مدل‌های 1396 تا 1400 به شما عزیزان ارائه می‌دهد.

آپشن های ویژه خودرو پژو 207

سيستم مالتي مديا صفحه نمايش 7 اينچي لمسي بلندگو درهای جلو و عقب سيستم رهياب
کیسه هوای راننده و سرنشین جلو سنسور دنده عقب قفل مركزی با ریموت شیشه بالابر برقی درهای جلو و عقب
كمربند سرنشینان عقب 3 نقطه ای صندلی عقب مجهز به ایزوفیكس رینگ 14 اینچ آلومینیومی رمز جلو ديسكي با سيستم خنك شونده

پشت‌سری جلو و عقب قابل تنظیم

كروز كنترل چراغ جلو مجهز به چراغ روز فرمان هیدرولیكی

 

 

مدارک لازم جهت اجاره 207

  • فرد متقاضی دارای گواهی‌نامه رانندگی باشد.
  • فرد متقاضی بالای 20 سال داشته باشد.
  • مدارک موردنیاز: یکی از موارد زیر کافی است.
  • کارت ملی، شناسنامه، گذرنامه، کارت پایان، خدمت، سند یا جواز، چک، سفته، دیپوزیت.
  • ودیعه نقدی بسته به شرایط و مدرک شغلی وی تعیین می‌گردد.

شرایط کرایه 207 از مهداد گشت پاسارگاد

  • در صورت لغو رزرو مبلغ پرداختی کامل بازگردانده می‌شود.
  • در صورت داشتن مشکل فنی طبق نظریه کارشناس، مورد بررسی می‌شود.
  • خلافی عوارض جاده‌ای با مشتری می‌باشد.
  • اتومبیل‌ها با باک بنزین پر و کارواش رفته تحویل مشتری می‌گردد.
  • در صورت تمایل به بازگردانی ماشین زودتر از تاریخ قرارداد هزینه به مشتری بازگردانده می‌شود.

مشخصات فنی خودرو

عنوان توضیحات عنوان توضیحات
موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه حجم موتور 1587 سی‌سی
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو فاصله بین دو محور 2443 میلی‌متر
نوع موتور TU5 طول خودرو 3900 میلی‌متر
شتاب 0 تا 100 11.6 ثانیه حد آلایندگی Euro 4

گالری عکس پژو 207

خودروهای مشابه

به ازای هر 7 روز اجاره خودرو یک روز رایگان ماشین در اختیار شما قرار خواهد گرفت, خودرو کارواش شده و با باک بنزین پر تحویل داده میشود.

تماس فوری با ما
× مشاوره در واتساپ