اجاره خودرو برای مسافرت

اجاره خودرو برای سفر

اجاره خودرو برای سفر مناسب حال کسانی هست که تمایلی به رانندگی در سفر ندارند یا تمایل به داشتن سفری هیجان انگیز با راندن خودروی شخصی خود دارند، اما تمایلی به پرداخت هزینه های گزاف برای خرید خودرو یا صرف کردن زمان ارزشمندتان برای رسیدگی به امور تعمیرات  و مراقبت از ماشین خود را ندارند، بهترین گزینه ای که می توانیم به شما پیشنهاد کنیم، اجاره خودرو برای سفر است.

کرایه کردن ماشین برای سفر، دارای محاسن بسیاری است. از جمله اینکه برای سفر به اقصی نقاط دیدنی کشور، گاهی نیاز به اجاره ماشین های متفاوتی داریم که بر حسب ویژگی های اقلیمی که به آن مسافرت می کنیم، از مشخصات خاصی برخوردار باشند. در این مقاله کوشیده ایم تا به طور مبسوط به شرح این شرایط و ویژگی ها بپردازیم تا اگر قصد کرایه خودروی اجاره ای برای سفرهای خود را دارید با خدمات اجاره خودرو مهداد گشت پاسارگاد در تماس باشید.

 خودروهای لوکس

اجاره ماشین های لوکس

 خودرو با راننده

اجاره خودرو با راننده

   خودروهای ارزان

اجاره خودروهای ارزان
شرایط و ضوابط اجاره خودرو در کرج

شرایط و ضوابط اجاره خودرو از مهداد گشت برای مسافرت

مدارک لازم جهت اجاره خودرو

  • فرد متقاضی دارای گواهی‌نامه رانندگی باشد.
  • فرد متقاضی بالای 20 سال داشته باشد.
  • مدارک موردنیاز: یکی از موارد زیر کافی است.
  • کارت ملی، شناسنامه، گذرنامه، کارت پایان، خدمت، سند یا جواز، چک، سفته، دیپوزیت.
  • ودیعه نقدی بسته به شرایط و مدرک شغلی وی تعیین می‌گردد.

شرایط اجاره از مهداد گشت پاسارگاد

  • در صورت لغو رزرو مبلغ پرداختی کامل بازگردانده می‌شود.
  • در صورت داشتن مشکل فنی طبق نظریه کارشناس، مورد بررسی می‌شود.
  • خلافی عوارض جاده‌ای با مشتری می‌باشد.
  • اتومبیل‌ها با باک بنزین پر و کارواش رفته تحویل مشتری می‌گردد.
  • در صورت تمایل به بازگردانی ماشین زودتر از تاریخ قرارداد هزینه به مشتری بازگردانده می‌شود.

اجاره خودرو برای تور

در بخش های قبل به اجاره خودرو برای مصارف شخصی پرداخته ایم. در این بخش به وجود امکان اجاره خودرو برای تور به عنوان استفاده دسته جمعی از ماشین می پردازیم. به این صورت که کرایه ماشین برای تور بر اساس نوع گردش دسته جمعی می تواند با استفاده از حضور راننده یا بدون درخواست راننده انجام شود. به شما این اطمینیان را می دهیم که رانندگان مجرب و کارآزموده ای برای همراهی شما در گردش ها و سفرها درنظر گرفته ایم.

اجاره خودرو برای سفر ایرانیان

اقلیم زیبابی ایران دارای چنان تنوعی است که در کمتر کشور و ایالتی از قاره های پنچ گانه دنیا، چنین تنوعی را می توان مشاهده کرد. اگر می خواهید در هر قدم از گشت و گذار در این اقلیم زیبا لذت ببرید، بهتر است سفر زمینی را انتخاب کنید. برای این منظور در نخستین گام، علاوه بر اینکه باید دارای گواهینامه معتبر رانندگی باشید، باید به کرایه کردن خودرو بپردازید. این وبسایت اینترنتی برای افزایش سهولت و سرعت اجاره خودرو برای سفر ایرانیان طراحی شده است. به نحوی که با دنبال کردن صفحات می توانید از انواع خودروها و هزینه کرایه خودرو برای سفرهای داخلی آگاه شوید. همچنین، مشخصات ظاهری و فنی هر خودرو به صورت مفصل عنوان شده اند تا با آگاهی کامل از ویژگی های خودرو در کنار قیمت نهایی کرایه ماشین به تعداد روزهای مورد نیاز آگاه شوید. در این مقاله به طور مختصر به توضیح مواردی پرداخته ایم که مشتریان اجاره خودرو برای سفرهای داخلی در ماه های اخیر، متقاضی استفاده از آنها بوده اند.

مدارک لازم برای اجاره خودرو در کرج
مدارک لازم برای کرایه خودرو بدون راننده

طی قوانین تعیین شده، شرکت اجاره اتومبیل به‌ عنوان موجر مدارکی را از افراد هنگام بستن قرارداد و تحویل خودرو برای تضمین دریافت می‌کند که این مدارک عبارتند از:

 

  1. داشتن حداقل سن 20 سال
  2. ارائه کپی از کارت شناسایی معتبر
  3. گواهینامه رانندگی معتبر با حداقل اعتبار زمانی ۶ ماه
  4. مدرکی معتبر برای احراز محل شغلی و یا محل سکونت
  5. یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودرو
  6. پرداخت کل مبلغ کرایه در زمان تحویل خودرو از طریق پرداخت نقدی و یا کارت‌های اعتباری
  7. پرداخت مبلغی به‌ عنوان ودیعه نقدی (دیپوزیت)

 

* چک، سفته و مبلغ ودیعه  نقدی (دیپوزیت) در زمان عودت خودرو به مشتری بازگردانده می‌شود. همچنین برای اتباع غیرایرانی به جز مدارک نامبرده شده، ارائه پاسپورت معتبر نیز الزامی می‌باشد.

اجاره خودرو برای سفر شمال

سفر به شهرهای شمالی ایران تنها منحصر به تفریحات ساحلی و دریاچه چشم نواز خزر نیست. بلکه، جاده های پرپیچ و خم سرسبز و زیبا باعث می شوند که تجربه منحصربفرد رانندگی در آنها بسیار به یادماندنی و لذت بخش باشند. اما، به خاطر داشته باشید که پیش از سفر به این جاده های بکر جنگلی و کوهستانی ضروری است که از سرویس به موقع و همه جانبه ماشین خود مطمئن باشید. اگر از آن دسته افرادی هستید که در بررسی های فنی خودرو اطلاعات کافی ندارید یا امکان صرف زمان برای پیگیری جزئیات فنی اتومبیل خود را ندارید، بهترین گزینه برای شما اجاره خودرو برای سفر شمال ایران است. به این ترتیب، به کرایه ماشین مناسب برای سفر به شهرها یا حتی روستاهایی را می پردازید که شاید نیاز به رنت خودروی آفرود داشته باشید. به شما پیشنهاد می کنیم که اگر قصد انجام یک سفر خاص و به یادماندنی به همراه دوستان یا سفر تکرار نشدن ماه عسل با نامزد خود را دارید، به اجاره خودروی لوکس و خاص مانند پورشه، بی ام و (بی ام دابلیو BMW) یا اجاره بنز بپردازید و این بار مسافرت در جاده های شمال را به گونه دلپذیری تجربه کنید.

نیاز به نگرانی بابت مخاطرات احتمالی جاده حین رانندگی نیست. چرا که اگر بخواهید هرگونه نگرانی از آسیب احتمالی به خودروی کرایه ای حین رانندگی را از خود دور کنید، اجاره خودرو با راننده راه حل رفع این نگرانی است. فرقی نمی کند به اجاره مازراتی یا اجاره لکسوس اقدام کرده باشید، اجاره خودرو با راننده خیال شما را از بابت رانندگی راحت می کند.

اجاره خودرو برای سفر اصفهان

اگر یکبار به شهر زیبا و با قدمت تاریخی اصفهان سفر کنید، بی شک این جمله معروف که اصفهان نصف جهان است، را ذهن خود تداعی می کنید. از آنجایی که این شهر پرجاذبه تاریخی دارای ابنیه و دیدنی های شگفت انگیز متعددی است، در صورتی که دارای اتومبیل شخصی باشید، جابجایی شما در شهر بسیار راحت تر است. فلذا، بجای پرداخت کرایه به خودروهای مسافربر سطح شهر، بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود اگر به اجاره خودرو برای سفر به اصفهان بپردازید. کرایه ماشین برای سفر اصفهان کار ساده ای است. چرا که تنها کافی است یک خودروی کولر دار برای سفر به این شهر کویری تهیه کنید، باک آن را پر کنید و بدون آنکه نگران عبور از کوه، رود یا مناطق سنگلاخ و خاکی باشید، راهی سفر به جاده های اتوبانی منتهی به این شهر زیبا و هموار شوید. در سایت اینترنتی ما، انواع خودروهای کولردار سه دان و شاسی بلند (SUV) قابل تهیه هستند.

اجاره ماشین کمپینگ

بسیاری از ما بدنبال تجربه کمپینگ با ماشین هستیم، اما امکان پرداخت هزینه های آن و محل نگهداری دایمی از کمپرهای متصل به خودرو را نداریم. با اجاره ماشین کمپینگ به این رویای خود تحقق ببخشید. اجاره خودروی کمپینگ بر اساس تعرفه های مشخص انجام می شود با سالم برگرداندن خودرو، وجه ودیعه ماشین را بطور کامل پس می گیرید

اجاره خودرو برای سفر ایرانی در تهران

اجاره خودرو برای سفر ایرانی در تهران با نیات متعددی انجام می شود. به عنوان مثال، اجاره ماشین عروس برای چند روز فیلمبرداری و برگزاری جشن عروسی، یا اجاره ماشین تشریفات برای مهمان های کنفرانس ها و ایونت های خارجی پرکاربردترین موارد کرایه اتومبیل در تهران می باشد. بسیاری از افراد ترجیح میدهند برای تردد در تهران به کرایه خودرو با راننده بپردازند. چرا که اگر تاکنون ماشین شخصی نداشته اید، احتمالا در محل سکونت یا محل کار یا مکان هایی که در طول روز مراجعه می کنید، پارکینگ مشخص ندارید و بایستی معضل جای پارک را حل کنید. به این ترتیب اجاره ماشین با راننده برای ساعت مشخصی که به آن احتیاج دارید، دارای این ویژگی است که به راحتی سوار خودرو می شوید و بدون فکر کردن به جای پارک ماشین، برای انجام امور خود از ماشین پیاده می شوید.

نکات ضروری هنگام اجاره خودرو

نکات ضروری هنگام اجاره خودرو

در زمان تحویل خودرو حتماً مدارک خودرو و یک برگ از قرارداد را از شرکت دریافت کنید.

قبل از تحویل خودرو آن را بررسی کرده و از سلامت فنی خودرو مطمئن باشید.

اگر با نحوه استفاده از خودرویی که اجاره کرده‌اید آشنایی ندارید، می‌توانید از نماینده شرکت بخواهید که کار و رانندگی با خودرو را به شما آموزش دهد.

در صورت تصادف و یا نقص فنی حتماً با کارشناسان شرکت تماس بگیرید.

سوالات متداول
جهت اجاره خودرو با راننده چه مدارکی موردنیاز است؟
مدرکی برای اجاره خودرو با راننده نیاز نمی‌باشد.

جهت اجاره خودرو بدون راننده چه مدارکی نیاز است؟
مدرکی جهت ضمانت که می‌تواند چک، سفته، سند و یا ودیعه نقدی باشد.

تماس فوری با ما
× مشاوره در واتساپ