اجاره خودرو در شیراز

اجاره خودرو در شیراز

اگر اهل سفر و ایرانگردی باشید، هرجا که نام شعر و شاعری، فالوده، بهارنارنج را بشنوید بی‌شک یاد شیراز می‌افتید. شیراز در قسمت مرکزی استان فارس، پنجمین شهر بزرگ ایران و پرجمعیت‌ترین شهر در قسمت جنوبی کشور می‌باشد. شیراز به دلیل جاذبه‌های فرهنگی، مذهبی، تاریخی هرساله گردشگران بی‌شماری را از ایران و سراسر جهان به خود جلب می‌کند. بیشتر گردشگران ایرانی با وسایل نقلیه شخصی، هواپیما، قطار می‌توانند خود را از همه جای کشور به این شهر شعر و ادب پارسی برسانند. اما در دو سال اخیر باتوجه‌به شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های تردد به‌ویژه با وسایل نقلیه شخصی، و همچنین به علت رعایت پروتکل‌های بهداشتی مانند حفظ فاصله اجتماعی و دوری از تجمعات، گردشگران را بر این داشت تا به فکر گزینه دیگری برای سفر خود باشند.

شرکت مهداد گشت پاسارگاد، مؤسسه اجاره خودرو با سال‌ها تجربه در زمینه اجاره خودرو در سراسر ایران آماده خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران و اهالی شهر زیبای شیراز می‌باشد. اگر به دنبال اطلاعات در مورد یک مؤسسه عالی برای اجاره خودرو در شیراز هستید، با ما همراه باشید.

اجاره خودروهای لوکس

خودرو لوکس

اجاره خودرو با راننده

خودرو با راننده

اجاره خودروهای ارزان

خودرو ارزان

شرایط و ضوابط اجاره خودرو از مهداد گشت

مدارک لازم جهت اجاره خودرو

  • فرد متقاضی دارای گواهی‌نامه رانندگی باشد.
  • فرد متقاضی بالای 20 سال داشته باشد.
  • مدارک موردنیاز: یکی از موارد زیر کافی است.
  • کارت ملی، شناسنامه، گذرنامه، کارت پایان، خدمت، سند یا جواز، چک، سفته، دیپوزیت.
  • ودیعه نقدی بسته به شرایط و مدرک شغلی وی تعیین می‌گردد.

شرایط اجاره از مهداد گشت پاسارگاد

  • در صورت لغو رزرو مبلغ پرداختی کامل بازگردانده می‌شود.
  • در صورت داشتن مشکل فنی طبق نظریه کارشناس، مورد بررسی می‌شود.
  • خلافی عوارض جاده‌ای با مشتری می‌باشد.
  • اتومبیل‌ها با باک بنزین پر و کارواش رفته تحویل مشتری می‌گردد.
  • در صورت تمایل به بازگردانی ماشین زودتر از تاریخ قرارداد هزینه به مشتری بازگردانده می‌شود.

کرایه خودرو لوکس در شیراز

اجاره اتومبیل یا اجاره خودرو، معمولاً به شرکت‌هایی که برای مدت‌زمان کوتاه  با پرداخت هزینه‌ای اتومبیل اجاره می‌دهند، گفته می‌شود. این شرکت‌ها اغلب شعبه‌های متعددی دارند و معمولاً در نزدیکی فرودگاه‌ها یا مناطق شلوغ شهر واقع شده‌اند و اغلب با وب‌سایتی مجاز به رزرو خودرو می‌باشند. از قدیمی‌ترین شرکت‌های اجاره خودرو در شیراز می‌توان مهداد گشت پاسارگاد را نام برد.

 مزایای اجاره خودرو

اجاره خودرو مزایای بسیاری دارد اگر بخواهیم چند مورد از این مزایا را نام ببریم، به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

با اجاره خودرو به‌جای خرید، به‌راحتی از هزینه‌های نگهداری و همچنین تعمیرات و پارکینگ، بیمه، مالیات و هزینه‌های سالانه خلاص خواهید شد و همچنین با اجاره خودرو با راننده برای مسافرت‌های کوتاه و طولانی مجبور به تحمل خستگی ناشی از رانندگی نمی‌باشید.

 

 انواع اجاره خودرو در شیراز

اجاره خودرو معمولاً به دودسته تقسیم می‌شود اجاره خودرو با راننده و اجاره خودرو بدون راننده.

تنها تفاوت رنت خودرو با راننده و بدون راننده را باید در مدارکی که برای اجاره خودرو می‌گیرند دانست؛ بدین صورت که در اجاره خودرو با راننده نیازی به گرفتن مدرک نمی‌باشد.

شرکت مهداد گشت پاسارگاد یکی از شرکت‌های موفق و باسابقه طولانی در زمینه اجاره خودرو مفتخر است که با اجاره خودرو با راننده و همچنین اجاره خودرو بدون راننده در خدمت مشتریان عزیز میباشد.

اجاره خودرو لوکس و اکونومی در شیراز

برای اجاره خودروهای لوکس و اکونومی در شرکت مهداد گشت پاسارگاد، شما گزینه‌های زیادی دارید. اگر بخواهیم لیستی از این خودروهای لوکس را نام ببریم شامل: مازراتی، بنز، جنسیس کوپه، سانتافه، بی ام و، اپتیما و … بسیاری خودرو لوکس دیگر می‌شود. معمولاً در طبقه‌بندی برای مدل‌های ماشین برای اجاره دو مدل ماشین پیشنهاد می‌شود:

– اجاره خودرو ارزان

– اجاره خودرو لوکس

قاعدتاً همان‌طور که می‌دانیم به علت قیمت بالای ماشین‌های لوکس، هزینه بیمه و اجاره این خودروها بالاتر از خودروهای ارزان‌قیمت می‌باشد. برای اجاره خودرو در شیراز تقریباً می‌توانید همه مدل خودرو را برای خود و دوستانتان انتخاب کنید. از بی ام و، پورشه و بنز گرفته تا پژو، دنا، پرشیا و خودروهای ارزان دیگر. همچنین به لیست اجاره خودروهای لوکس و اکونومی در شیراز می‌توان هیوندا و تویوتا را هم اضافه نمود.

 

 

اجاره خودرو بدون راننده در شیراز 

قیمت اجاره خودرو بدون راننده در شیراز اغلب بستگی به مدل ماشینی که رنت می‌کنید دارد.

با اجاره خودروهای بدون راننده لوکس شما موظف به ضمانت مالی بیشتر و مدارک احراز هویت هستید درصورتی‌که برای اجاره خودرو ارزان‌تر و بدون راننده این ضمانت مالی کمتر می‌شود.

اجاره خودرو با راننده در شیراز

اجاره خودرو با راننده در طول سفر برای بسیاری از مسافران یک گزینه عالی و مطلوب می‌باشد. اگر می‌خواهید از سفر لذت بیشتری ببرید و رانندگی خسته‌تان می‌کند و گواهینامه ندارید و یا تاریخ گواهینامه‌تان منقضی شده است، پیشنهاد مهداد گشت پاسارگاد به شما، اجاره خودرو با راننده در شیراز می‌باشد.

 اجاره خودرو با راننده در شیراز برخلاف اجاره خودرو بدون راننده به هیچ مدرکی نیاز ندارد و کلیه هزینه‌ها و خسارات تا پایان اجاره خودرو برعهده راننده مؤسسه رنت خودرو می‌باشد.

   اجاره خودرو ارزان در شیراز

تنوع بالا برای اجاره خودرو ارزان در شیراز یکی از مزیت‌های رقابتی مؤسسه اجاره خودرو مهداد گشت پاسارگاد می‌باشد. انواع خودروهای ارزان مانند: پژو 405، پژو 206، پرشیا، سمند و … .

شما با هزینه‌های بسیار اندک و ارزان قادر خواهید بود، خودروهای بسیار خوب و عالی از این مؤسسه باسابقه درخشان رنت کنید.

مدارک لازم برای کرایه خودرو بدون راننده

طی قوانین تعیین شده، شرکت اجاره اتومبیل به‌ عنوان موجر مدارکی را از افراد هنگام بستن قرارداد و تحویل خودرو برای تضمین دریافت می‌کند که این مدارک عبارتند از:

 

  1. داشتن حداقل سن 20 سال
  2. ارائه کپی از کارت شناسایی معتبر
  3. گواهینامه رانندگی معتبر با حداقل اعتبار زمانی ۶ ماه
  4. مدرکی معتبر برای احراز محل شغلی و یا محل سکونت
  5. یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودرو
  6. پرداخت کل مبلغ کرایه در زمان تحویل خودرو از طریق پرداخت نقدی و یا کارت‌های اعتباری
  7. پرداخت مبلغی به‌ عنوان ودیعه نقدی (دیپوزیت)

 

* چک، سفته و مبلغ ودیعه  نقدی (دیپوزیت) در زمان عودت خودرو به مشتری بازگردانده می‌شود. همچنین برای اتباع غیرایرانی به جز مدارک نامبرده شده، ارائه پاسپورت معتبر نیز الزامی می‌باشد.

اجاره خودرو ارزان در شیراز

شرایط لازم برای اجاره خودرو در شیراز

شرکت مهداد گشت پاسارگاد برای اجاره خودروهای خود هیچ محدودیتی ندارد و در طی 24 ساعت شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی به کلیه مشتریان خود از همه جای ایران و مخصوصاً شیراز می‌باشد.

اگر بخواهیم نمونه‌ای از مشتریان شرکت مهداد گشت پاسارگاد را نام ببریم؛ مسافران تورهای داخلی، هتل‌ها (هتل لاله، اوین، تهران، فردوسی، اسپیناس)، نهاد ریاست‌جمهوری، صداوسیما (سریال آقازاده، قورباغه، برادر، گیسو)، تشریفات عروسی، سفارتخانه‌ها، مهمانان اجلاس سران کشورها و … نام برد.

 سؤالات متداول جهت اجاره خودرو در شیراز

از مهم‌ ترین سؤالاتی که افراد در خصوص اجاره خودرو برایشان پیش می‌آید و به دنبال پاسخ آن‌ها هستند می‌توان موارد زیر را نام برد:

مزایای اجاره خودرو چیست؟

کرایه اتومبیل دارای مزایایی می‌باشد که مهم‌ترین آنها عبارت‌اند از:

  • عدم نیاز به خرید خودرو با قیمت بالا
  • عدم نیاز به پرداخت هزینه‌های نگهداری خودرو
  • عدم نیاز به پرداخت هزینه‌های بیمه خودرو
  • امکان اجاره خودرو با راننده مجرب
  • امکان انجام تشریفات با اجاره خودرو لوکس
  • تجربه رانندگی با انواع خودروهای موردعلاقه لوکس و جدید بدون خرید آن‌ها
  • عدم نیاز به پارکینگ برای نگهداری ماشین
اجاره خودرو از نظر حقوقی چگونه است؟

از مهم‌ترین سؤالات نحوه بستن قرارداد و مسائل حقوقی اجاره خودرو می‌باشد. اجاره خودرو از نظر حقوقی به معنی مالکیت یک یا چند خودرو به‌صورت موقت است. قرارداد اجاره خودرو همانند سایر قراردادهای رسمی، تابع قوانین مدنی کشور بوده و رابطه موجر و مستأجری مابین مؤسسه و مشتری برقرار خواهد شد. ازاین‌رو در متن قرارداد علاوه بر مشخص بودن مدت قرارداد، لازم است که مشخصات و ویژگی‌های خودرویی که تحویل مشتری خواهد شد به طور کامل و مشخص قید شود. همچنین خودروی تحویلی باید کاملاً سالم بوده، از لحاظ فنی سرویس شده باشد و شرایط فنی خودرو در متن قرارداد باید قید گردد.

درصورتی‌که خودرو به هر دلیلی در مدت‌زمان قرارداد دچار نقص فنی گردد، قبل از هرگونه اقدامی باید به مؤسسه اطلاع داده شود و با هماهنگی شرکت، تعمیرات لازم انجام شود. در غیر این صورت مؤسسه در قبال هزینه‌های تعمیرات مسئولیتی نخواهد داشت. چنانچه خودرو در طول مدت اجاره نیاز به تعمیر پیدا کند، خودرو کارشناسی فنی شده و به صورت دقیق عیب‌یابی می‌شود و تعیین می‌گردد که خرابی از قبل بوده یا در حین اجاره این مشکل پیش‌آمده است. اگر امکان استفاده از اتومبیل وجود نداشته باشد، مستأجر می‌تواند قرار دارد اجاره را باطل کند. کلیه مخارج تعمیرات و نگهداری طبق نظر کارشناس تعیین می‌شود.

قرارداد اجاره خودرو بعد از تاریخ مقرر منقضی شده و اجاره‌کننده باید خودرو را طبق توافق در محل تعیین شده و با شرایطی که خودرو را تحویل گرفته بود تحویل نماید. در صورت تأخیر، علاوه بر پرداخت هزینه اضافه، ملزم به جبران خسارت دیرکرد خواهد بود. مبلغ جریمه دیرکرد و مدت‌زمان تأخیر غیرقابل‌قبول در مفاد قرارداد وجود خواهد داشت.

طبق قوانین اجاره ماشین درصورتی‌که مؤسسه در قرارداد شرط کرده باشد که مشتری حق اجاره اتومبیل به دیگری را ندارد و فرد اجاره‌کننده خودرو خلاف این بند عمل کند، شرکت حق فسخ قرارداد را خواهد داشت. اجاره‌کننده خودرو در طول مدت قرارداد موظف به حفظ و نگهداری اتومبیل به بهترین وجه ممکن است. فرد اجاره‌کننده در صورت واردکردن خسارت به خودرو، مطابق مفاد گفته شده در قرارداد، بایستی خسارت حاصله را جبران نماید. علاوه براین، بعد از پایان قرارداد مبلغی از وجه ضمانت تا زمان صدور گواهی عدم خلافی نزد شرکت باقی می‌ماند. پس از آن کل مبلغ ضمانت به مشتری برگردانده می‌شود.

بیمه خودرو اجاره‌ای به چه صورت است؟

یکی از موارد مهم در زمان اجاره خودرو اطلاع دقیق از نوع بیمه آن می‌باشد، زیرا امنیت و آسودگی خیال را برای فرد اجاره‌ کننده به همراه دارد. شرکت‌های اجاره خودرو تمام ماشین‌های خود را تحت پوشش بیمه قرار می‌دهند، چنانچه تصادف با هزینه‌های بالا صورت گرفت از بیمه به صورت توافقی استفاده می‌گردد.

قوانین راهنمایی‌ و رانندگی در قبال خودرو اجاره‌ای چیست؟

طبق قوانین ذکر شده در سایت رسمی راهور ناجا، مسئولیت هرگونه تخلف برعهده شرکت اجاره خودرو نمی‌باشد و تمام مسئولیت‌ها برعهده راننده خواهد بود و در صورت انجام تخلف توسط راننده، بسته به مجازات تعیین شده، حتی ممکن است شخص برای همیشه یا مدتی از رانندگی محروم و یا متهم به حبس یا قصاص و … گردد.

  •  هزینه اجاره خودرو در شیراز:  

    هزینه اجاره خودرو به مدل خودرو انتخاب شده و تعداد روز برای اجاره بستگی دارد.

    شرکت مهداد گشت پاسارگاد تخفیفات ویژه‌ای را برای مشتریان خود فراهم کرده است که برای نمونه هرچه تعداد روزهای اجاره خودرو در شیراز بیشتر شود هزینه آن کمتر می‌شود.

    و همچنین به‌ازای هر 7 روز اجاره خودرو یک روز رایگان ماشین در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

    تمامی خودروها از نظر سوخت به‌صورت فول و پر تحویل داده می‌شوند و همچنین خودروها تمیز و شسته شده می‌باشند.

     مدارک لازم برای اجاره خودرو در شیراز:

    مدارک اجاره خودرو معمولاً به شرایط مسافران ممکن است کمی فرق کند.

    به طور مثال؛ مدارک لازم برای توریست‌ها معمولاً با کارمندان و شاغلین دولتی فرق می‌کند. همچنین توریست اگر جزء اتباع خارجی باشد با توریست و مسافر ایرانی مدارکش فرق خواهد کرد.

     

     

اجاره خودرو بدون راننده در شیراز
  • طریقه رزرو خودرو در شیراز

    مرحله 1: مکان و تاریخ خود را به‌صورت آنلاین یا تلفنی از طریق تلفن یا اپلیکیشن واتس‌اپ برای ما ارسال کنید.

    هنگام اجاره خودرو، مشخص کنید که می‌خواهید ماشین را به کدام شهر ببرید. در این مرحله شما همچنین باید تاریخ و ساعتی را که می‌خواهید خودرو تحویل و برگردانده شود را مشخص نمایید.

     

    مرحله 2: خودرو موردنظر خود را انتخاب کنید.

    باتوجه‌به مدل‌های متنوع خودرو در شرکت مهداد گشت پاسارگاد، شما می‌توانید بر اساس بودجه و سلیقه خود خودرو دلخواهتان را برای رنت در شیراز کرایه کنید.

     

    مرحله 3: جزئیات رزرو را پر کنید

    در این مرحله باید مشخصات خود را بفرستید که شامل نام، نام خانوادگی، شماره تماس، گذرنامه یا شماره کد ملی و ایمیل شما می‌باشد. اگر هنگام تحویل خودرو عجله دارید می‌توانید همکاران ما را نسبت به این موضوع آگاه کنید تا رزرو سریع برایتان انجام دهند.

     

    مرحله 4: روش پرداخت خود را مشخص کنید.

    شما می‌توانید پرداخت آنلاین به صورت کارت به کارت را انتخاب کنید. روش پرداخت آنلاین شامل کلیه کارت‌های اعتباری است و در غیر این صورت، با کارشناسان مؤسسه مهداد گشت پاسارگاد در مورد نحوه پرداخت نقدی مشورت کنید.

     

    مرحله 5: فاکتور را ارسال نمایید.

    اگر بعد از طی مراحل تصمیم به پرداخت هزینه اجاره خودرو در شیراز را گرفته‌اید، و روش پرداخت آنلاین را انتخاب کرده‌اید یک نسخه یا عکس از فیش واریزی خود برای این مؤسسه اجاره خودرو ارسال نمایید.

     

    مرحله 6: مدارک موردنیاز اجاره خودرو را تحویل بدهید.

    مدارک مربوط به اجاره خودرویی که مدنظر شماست را هنگام تحویل خودرو به نماینده شرکت ارائه دهید.

     اکنون زمان تحویل خودرو به مکان موردنظر در شهر شیراز دومین شهر ادبی جهان و سومین شهر مذهبی ایران می‌باشد

 

معرفی شرکت مهداد گشت پاسارگاد

مهداد گشت پاسارگاد بالاترین سطح رضایت مشتری را دارد که هم از نظر کیفیت خودرو و هم از نظر قیمت مناسب توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند.

شرکت مهداد گشت پاسارگاد با بیش از 15 سال سابقه یکی از بزرگ‌ترین مراکز اجاره خودرو در ایران به‌صورت روزانه، هفتگی، ماهیانه، سالیانه، تور داخلی، عروسی، تشریفات، تبلیغاتی، فیلم و سریال و اجاره خودرو با راننده و بدون راننده و همچنین انواع اتومبیل داخلی خارجی مانند، پورشه، بنز، بی ام و، هیوندا، کیا، دنا، پرشیا، 206 می‌باشد.

کارشناسان ما در طی 24 ساعت و همه‌روزه حتی ایام تعطیل آماده پاسخگویی و مشاوره به شما عزیزان می‌باشند.

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر با شماره 26123571-021 و یا با شماره 09122039027 با ما در تماس باشید.

سوالات متداول
شرایط لازم برای اجاره خودرو در شیراز چیست؟
مدرکی (سند یا چک یا سفته) به‌عنوان ضمانت، داشتن گواهینامه و حداقل سن 20 سال

آیا خودروهای مهداد گشت دارای بیمه می‌باشند؟
تمامی اتومبیل‌های مهداد گشت دارای بیمه بدنه و شخص ثالث می‌باشند.

تماس فوری با ما
× مشاوره در واتساپ