اجاره خودرو در مشهد

اجاره خودرو در مشهد

اجاره خودرو در تهران

و سراسر ایران

 

موجودی امروز در آفر زمستانی هیوندای ولستر 

مهداد گشت پاسارگاد تنها اجاره خودرو در تهران نیست ,اگر به دنبال اجاره خودرو به صورت ماهانه یا سالانه با شرایط ایده آل در مشهد هستید ما به شما شرکت مهداد گشت پاسارگاد را توصیه میکنیم ,شرکت‌های اجاره خودرو در مشهد بسیار زیاد هستند ولی تنها تعداد محدودی از آن‌ها دارای مجوز می‌باشند و همچنین تعداد محدودتری از آن‌ها شرایط سهل و آسانی را برای اجاره خودرو دارند. شرکت مهداد گشت پاسارگاد از جمله شرکت‌های اجاره خودرو است که جدا از معتبر بودن این شرکت، شرایطی آسان را برای شما مشتریان عزیز در شهر مشهد، برای اجاره کردن خودرو داراست و با نازل‌ترین قیمت، خودرو انتخابی‌تان را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می‌دهد.

خاطرنشان می‌شود که خودروهای موجود در مجموعه مهداد گشت پاسارگاد، دارای کیفیت بالایی هستند و به شما اطمینان داده می‌شود که قبل از انجام هر سرویس اجاره، به طور کامل شستشو و ضدعفونی می‌شود و سرویس فنی خودرو انتخابی شما به‌صورت کامل انجام می‌گردد تا خیال شما مشتریان گرامی از هر نظر آسوده باشد تا دیگر شما عزیزان درگیر تعمیرگاه و کارواش و موارد دیگر نشوید. 

خودروهای لوکس

اجاره ماشین های لوکس

خودرو با راننده

اجاره خودرو با راننده

خودروهای ارزان

اجاره خودروهای ارزان

شرایط و ضوابط اجاره خودرو از مهداد گشت

مدارک لازم جهت اجاره خودرو

  • فرد متقاضی دارای گواهی‌نامه رانندگی باشد.
  • فرد متقاضی بالای 20 سال داشته باشد.
  • مدارک موردنیاز: یکی از موارد زیر کافی است.
  • کارت ملی، شناسنامه، گذرنامه، کارت پایان، خدمت، سند یا جواز، چک، سفته، دیپوزیت.
  • ودیعه نقدی بسته به شرایط و مدرک شغلی وی تعیین می‌گردد.

شرایط اجاره از مهداد گشت پاسارگاد

  • در صورت لغو رزرو مبلغ پرداختی کامل بازگردانده می‌شود.
  • در صورت داشتن مشکل فنی طبق نظریه کارشناس، مورد بررسی می‌شود.
  • خلافی عوارض جاده‌ای با مشتری می‌باشد.
  • اتومبیل‌ها با باک بنزین پر و کارواش رفته تحویل مشتری می‌گردد.
  • در صورت تمایل به بازگردانی ماشین زودتر از تاریخ قرارداد هزینه به مشتری بازگردانده می‌شود.

اجاره خودرو ایرانی در مشهد

کرایه اتومبیل در مشهد

شاید برای شما پیش‌آمده باشد که برای رهایی از خستگی رانندگی، با ماشین شخصی خود به شهر مشهد سفر نکرده و برای رسیدن به مشهد از وسیله نقلیه عمومی چون هواپیما و قطار و یا حتی اتوبوس استفاده کردید و بعد از رسیدن به شهر مشهد از نداشتن ماشین شخصی خود پشیمان شده‌اید چون هر بار برای جابه‌جا شدن، زمان زیادی را برای گرفتن تاکسی و یا اتوبوس از دست دادید و این‌گونه شما از سفری که رفتید علاوه بر آنکه لذت نبرده‌اید، خستگی سفر و اعصاب خوردی حمل‌ونقل و جابه‌جایی در شهر را نیز با خود سوغات داشته‌اید. لازم به ذکر است که دیگر نگران نباشید و به سراغ رانندگی طاقت‌فرسا با خودرو شخصی نروید، ما به شما پیشنهاد می‌دهیم که برای رهایی از این مشکلات هنگام سفر به مشهد، به مؤسسات اجاره دهنده خودرو مراجعه کنید و با کرایه اتومبیل در مشهد آسایش را در طول سفر به همراه داشته باشید. به همین جهت خودرو انتخابی خود را از وب سایت انتخاب کرده و با یک تماس این خودرو را رنت نمایید. از جمله این مؤسسات اجاره دهنده خودرو در شهر مشهد، شرکت مهداد گشت پاسارگاد است که در حیطه اجاره دادن خودروهای ایرانی و همچنین لوکس خارجی تا به اکنون منحصربه‌فرد عمل کرده است. شرکت مهداد گشت پاسارگاد در شهر مشهد خودروهای ایرانی و لوکس خارجی را دارا می‌باشد که شما عزیزان به‌راحتی می‌توانید با انتخاب هرکدام از این ماشین‌ها لحظاتی خوش را برای خود تداعی سازید.

اجاره خودرو بدون راننده در مشهد

برخی از افراد که دارای گواهینامه هستند، دوست دارند زمانی که سوار خودرو می‌شوند حس مالکیت داشته باشند و قطعاً حضور راننده را نمی‌پسندند ازاین‌رو خودرو انتخابی خود را بدون راننده اجاره می‌کنند. مجموعه مهداد گشت پاسارگاد در شهر مشهد با داشتن خودرو بدون راننده برای اجاره، شما عزیزان را یاری می‌کند تا این‌گونه لحظاتی سرشار از انرژی برای خود مهیا نمایید.

اگر ساکن شهر مشهد هستید و تصمیم به خرید خودرو دارید اما نمی‌دانید که کدام خودرو را برای خرید انتخاب نمایید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا حتماً به سراغ مجموعه مهداد گشت پاسارگاد رفته تا با اجاره خودروهای موردنظر، از نزدیک با مزایای آن آشنا شده و در خرید خود مصمم گردید تا این‌گونه بهترین انتخاب را داشته باشید.

در شهر مشهد شما عزیزان با اجاره خودروهای خارجی با کیفیت از شرکت مهداد گشت پاسارگاد می‌توانید برای ساعاتی حس بهترین بودن را تجربه کنید و یا کیفیت این خودروهای لوکس خارجی را محک بزنید.

 

اجاره خودرو با راننده در مشهد

برخی از افراد دارای گواهینامه نیستند و یا گواهینامه دارند ولی حوصله رانندگی طولانی را ندارند و یا حتی رانندگی با خودرو، ایشان را نگران می‌کند، پس رانندگی برای این افراد قطعاً پر از استرس خواهد بود و لذتی را برایشان همراه ندارد؛ لازم است خاطرنشان کنیم که مجموعه مهداد گشت پاسارگاد این مشکل را در شهر مشهد حل کرده و رانندگان حرفه‌ای در اختیار مشتریان عزیز می‌گذارد و این‌گونه اجاره خودرو با راننده صورت می‌گیرد.

شما مشتریان عزیز در شهر مشهد درصورتی‌که حوصله رانندگی نداشته و یا به خیابان‌های شهر مشهد اشراف ندارید، می‌توانید خودرو موردنظر خود را با راننده اجاره کنید و این‌گونه هم بر زمان مدیریت بهتری داشته باشید و هم دیگر اعصاب خوردی رانندگی را نداشته باشید. شما با اجاره خودرو از شرکت مهداد گشت پاسارگاد در مشهد می‌توانید کاملاً در آرامش باشید و هیچ دغدغه‌ای نداشته و اعصاب خود را در این مدت التیام دهید.

در شهر مقدس مشهد شما عزیزان با اجاره ماشین با راننده به‌راحتی می‌توانید لحظاتی شیرین و سرشار از خوشی را برای خود رقم بزنید و این‌گونه در حین رانندگی دیگر نگران آن نباشید که برای خودرو اتفاق خاصی بیفتد و اجاره خودرو با راننده برای شما عزیزان در شهر مشهد سبب می‌شود که به‌راحتی در حین رانندگی استراحت کنید.

 اجاره ارزان‌ خودرو در مشهد

شما می‌توانید در شهر مشهد، از شرکت مهداد گشت پاسارگاد، خودرو انتخابی اجاره‌ای خود را به‌صورت ساعتی، روزانه، هفتگی و یا ماهانه و به دو صورت با راننده و یا بدون راننده اجاره کنید. قیمت اجاره خودرو باتوجه‌به مدل آن متغیر است و همچنین اجاره خودرو موردنظر بر اساس تعداد روزهای انتخاب شده برای اجاره، متفاوت است. مجموعه مهداد گشت پاسارگاد شما را یاری می‌کند تا با مناسب‌ترین قیمت، اجاره خودرو را در شهر مشهد داشته باشید.

خرید خودرو همواره تصدیق می‌شود و داشتن یک خودرو شخصی برای خیلی‌ها ملاک برتری است و رضایت خاطر را به همراه می‌آورد؛ بااین‌حال باید یادآور شویم که خرید خودرو چه خودروهای داخلی و چه خودروهای لوکس خارجی، خالی از مشکل نیست و داشتن خودرو مشکلات فراوانی را به همراه دارد که اگر فردی از عهده این موارد برنیاید به قطع گفته می‌شود که از خرید و داشتن خودرو پشیمان می‌گردد و دیگر حس رضایت را برای فرد نخواهد داشت.

فرد با خرید خودرو باید سالانه مبلغ زیادی را برای بیمه، عوارض و مالیات بدهد و همچنین باید هر ماه چکاپ فنی خودروی خود را سر موقع انجام دهد تا این‌گونه از هرگونه خطر احتمالی جلوگیری شود که این هزینه‌ها برای خودروهای لوکس خارجی بسیار بالا است؛ نظافت و تمیز نگه‌داشتن خودرو نیز از موارد مهم در اصول نگهداری ماشین شخصی می‌باشد. شما با اجاره ارزان خودرو در مشهد از شرکت مهداد گشت پاسارگاد می‌توانید از کلیه این موارد رهایی یابید و تنها با اجاره خودرو برای ساعات موردنیاز، به کار خود سرعت بخشید. همچنین شما با اجاره خودروهای متنوع در مشهد می‌توانید به زندگی خود تنوع بخشید و روزهای خود را شاداب نمایید و همینطور به تفاوت میان خودروهای مختلف واقف شده و  بهترین‌ها داشته رو انتخاب کنید.

اجاره سالانه خودرو در مشهد

مجموعه مهداد گشت پاسارگاد در شهر مشهد به‌صورت ساعتی، روزانه، ماهانه و یا حتی سالانه خدمات اجاره خودرو دارد. شما عزیزان در ساعاتی که خودرو انتخابی‌تان را از مجموعه مهداد گشت پاسارگاد در مشهد اجاره نموده‌اید می‌توانید بهترین‌ها را برای خود رقم بزنید و این‌گونه حس داشتن بهترین‌ها را در وجود خود شکوفا کنید.

در شهر مشهد مجموعه مهداد گشت پاسارگاد می‌تواند خودروهای خود را به‌صورت سالانه در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد تا این‌گونه شما عزیزان بدون پرداخت هزینه‌های گزاف امروزه برای خرید خودرو، به‌راحتی خود را صاحب خودروی نشاط‌آور ببینید و تماماً اختیار خودرو در عنان شما عزیزان باشد.

اجاره خودرو لوکس در مشهد

با کمک مجموعه مهداد گشت پاسارگاد، شما عزیزان می‌توانید خودروهای داخلی و یا لوکس خارجی را در شهر مشهد اجاره نمایید و این‌گونه حسی لذت‌بخش را تجربه کنید.

شما تنها با اجاره خودرو به‌جای خرید این خودرو، به‌راحتی از هزینه‌های سرویس فنی مادام و هزینه نگهداری دایم خودرو و همچنین هزینه‌های تعمیر و پارکینگ، بیمه، مالیات و عوارض سالانه راحت می‌شوید.

با اجاره خودرو لوکس در مشهد می‌توانید تجربه رانندگی با انواع اتومبیل‌های خارجی را داشته باشید و از لحظات خود لذت ببرید. همچنین با کرایه خودرو لوکس می‌توان برای قرارهای مهم کاری آمادگی بهتری داشت.

 

اجاره خودرو ایرانی در مشهد

اگر ساکن شهر مشهد هستید برای اجاره خودرو به شرکت مهداد گشت پاسارگاد مراجعه نمایید چراکه خودروهای موجود در شرکت مهداد گشت پاسارگاد در شهر مشهد، دارای کیفیت بالایی هستند. مجموعه مهداد گشت پاسارگاد بالاترین سطح از رضایت مشتریان در شهر مشهد را به خود اختصاص داده است که این رضایت هم از نظر کیفیت خودروها و هم از نظر قیمت مناسب، برای مشتریان عزیز در شهر مقدس مشهد قابل‌تأمل بوده است.

مجموعه ما در شهر مشهد به‌صورت ساعتی، روزانه، ماهانه و یا حتی سالانه اجاره خودرو دارد. شرکت مهداد گشت پاسارگاد در حیطه اجاره خودرو ایرانی در مشهد با خودروهای کم کار کرد و در حد صفر تا به اکنون منحصربه‌فرد عمل کرده است.

مدارک لازم برای کرایه خودرو بدون راننده

طی قوانین تعیین شده، شرکت اجاره اتومبیل به‌ عنوان موجر مدارکی را از افراد هنگام بستن قرارداد و تحویل خودرو برای تضمین دریافت می‌کند که این مدارک عبارتند از:

 

  1. داشتن حداقل سن 20 سال
  2. ارائه کپی از کارت شناسایی معتبر
  3. گواهینامه رانندگی معتبر با حداقل اعتبار زمانی ۶ ماه
  4. مدرکی معتبر برای احراز محل شغلی و یا محل سکونت
  5. یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودرو
  6. پرداخت کل مبلغ کرایه در زمان تحویل خودرو از طریق پرداخت نقدی و یا کارت‌های اعتباری
  7. پرداخت مبلغی به‌ عنوان ودیعه نقدی (دیپوزیت)

 

* چک، سفته و مبلغ ودیعه  نقدی (دیپوزیت) در زمان عودت خودرو به مشتری بازگردانده می‌شود. همچنین برای اتباع غیرایرانی به جز مدارک نامبرده شده، ارائه پاسپورت معتبر نیز الزامی می‌باشد.

اجاره خودرو بدون راننده در مشهد

شرکت اجاره خودرو در مشهد

شما با اجاره خودروهای متنوع از شرکت مهداد گشت پاسارگاد در شهر مشهد می‌توانید به زندگی خود تنوع بخشید و روزهای خود را با کیفیت‌تر بگذرانید و همچنین به تفاوت میان خودروهای مختلف واقف شده و پیش به سمت بهترین‌ها داشته باشید. مؤسسه ما از قدیمی‌ترین شرکت‌های اجاره خودرو در مشهد می‌باشد و به دو صورت با راننده و یا بدون راننده رنت خودرو را دارد که این به انتخاب شما مشتریان عزیز می‌باشد. تنها با پرداخت مبلغ ناچیزی می‌توانید بهترین خودروها را سوار شوید و حس بهتر بودن را در درون خود قوت ببخشید. شرکت ما قدیمی‌ترین شرکت اجاره خودرو در مشهد به‌حساب می‌آید.

 

 سؤالات متداول جهت اجاره خودرو در مشهد

از مهم‌ ترین سؤالاتی که افراد در خصوص اجاره خودرو برایشان پیش می‌آید و به دنبال پاسخ آن‌ها هستند می‌توان موارد زیر را نام برد:

مزایای اجاره خودرو چیست؟

کرایه اتومبیل دارای مزایایی می‌باشد که مهم‌ترین آنها عبارت‌اند از:

  • عدم نیاز به خرید خودرو با قیمت بالا
  • عدم نیاز به پرداخت هزینه‌های نگهداری خودرو
  • عدم نیاز به پرداخت هزینه‌های بیمه خودرو
  • امکان اجاره خودرو با راننده مجرب
  • امکان انجام تشریفات با اجاره خودرو لوکس
  • تجربه رانندگی با انواع خودروهای موردعلاقه لوکس و جدید بدون خرید آن‌ها
  • عدم نیاز به پارکینگ برای نگهداری ماشین
اجاره خودرو از نظر حقوقی چگونه است؟

از مهم‌ترین سؤالات نحوه بستن قرارداد و مسائل حقوقی اجاره خودرو می‌باشد. اجاره خودرو از نظر حقوقی به معنی مالکیت یک یا چند خودرو به‌صورت موقت است. قرارداد اجاره خودرو همانند سایر قراردادهای رسمی، تابع قوانین مدنی کشور بوده و رابطه موجر و مستأجری مابین مؤسسه و مشتری برقرار خواهد شد. ازاین‌رو در متن قرارداد علاوه بر مشخص بودن مدت قرارداد، لازم است که مشخصات و ویژگی‌های خودرویی که تحویل مشتری خواهد شد به طور کامل و مشخص قید شود. همچنین خودروی تحویلی باید کاملاً سالم بوده، از لحاظ فنی سرویس شده باشد و شرایط فنی خودرو در متن قرارداد باید قید گردد.

درصورتی‌که خودرو به هر دلیلی در مدت‌زمان قرارداد دچار نقص فنی گردد، قبل از هرگونه اقدامی باید به مؤسسه اطلاع داده شود و با هماهنگی شرکت، تعمیرات لازم انجام شود. در غیر این صورت مؤسسه در قبال هزینه‌های تعمیرات مسئولیتی نخواهد داشت. چنانچه خودرو در طول مدت اجاره نیاز به تعمیر پیدا کند، خودرو کارشناسی فنی شده و به صورت دقیق عیب‌یابی می‌شود و تعیین می‌گردد که خرابی از قبل بوده یا در حین اجاره این مشکل پیش‌آمده است. اگر امکان استفاده از اتومبیل وجود نداشته باشد، مستأجر می‌تواند قرار دارد اجاره را باطل کند. کلیه مخارج تعمیرات و نگهداری طبق نظر کارشناس تعیین می‌شود.

قرارداد اجاره خودرو بعد از تاریخ مقرر منقضی شده و اجاره‌کننده باید خودرو را طبق توافق در محل تعیین شده و با شرایطی که خودرو را تحویل گرفته بود تحویل نماید. در صورت تأخیر، علاوه بر پرداخت هزینه اضافه، ملزم به جبران خسارت دیرکرد خواهد بود. مبلغ جریمه دیرکرد و مدت‌زمان تأخیر غیرقابل‌قبول در مفاد قرارداد وجود خواهد داشت.

طبق قوانین اجاره ماشین درصورتی‌که مؤسسه در قرارداد شرط کرده باشد که مشتری حق اجاره اتومبیل به دیگری را ندارد و فرد اجاره‌کننده خودرو خلاف این بند عمل کند، شرکت حق فسخ قرارداد را خواهد داشت. اجاره‌کننده خودرو در طول مدت قرارداد موظف به حفظ و نگهداری اتومبیل به بهترین وجه ممکن است. فرد اجاره‌کننده در صورت واردکردن خسارت به خودرو، مطابق مفاد گفته شده در قرارداد، بایستی خسارت حاصله را جبران نماید. علاوه براین، بعد از پایان قرارداد مبلغی از وجه ضمانت تا زمان صدور گواهی عدم خلافی نزد شرکت باقی می‌ماند. پس از آن کل مبلغ ضمانت به مشتری برگردانده می‌شود.

بیمه خودرو اجاره‌ای به چه صورت است؟

یکی از موارد مهم در زمان اجاره خودرو اطلاع دقیق از نوع بیمه آن می‌باشد، زیرا امنیت و آسودگی خیال را برای فرد اجاره‌ کننده به همراه دارد. شرکت‌های اجاره خودرو تمام ماشین‌های خود را تحت پوشش بیمه قرار می‌دهند، چنانچه تصادف با هزینه‌های بالا صورت گرفت از بیمه به صورت توافقی استفاده می‌گردد.

قوانین راهنمایی‌ و رانندگی در قبال خودرو اجاره‌ای چیست؟

طبق قوانین ذکر شده در سایت رسمی راهور ناجا، مسئولیت هرگونه تخلف برعهده شرکت اجاره خودرو نمی‌باشد و تمام مسئولیت‌ها برعهده راننده خواهد بود و در صورت انجام تخلف توسط راننده، بسته به مجازات تعیین شده، حتی ممکن است شخص برای همیشه یا مدتی از رانندگی محروم و یا متهم به حبس یا قصاص و … گردد.

ارزانترین اجاره خودرو در مشهد

شرکت مهداد گشت پاسارگاد در شهر زیارتی مشهد توانسته تا به الان بسیار معتبر و منحصربه‌فرد در حیطه اجاره دادن خودرو عمل کند.بی شک می‌توان گفت ارزان‌ترین اجاره خودرو در مشهد مهداد گشت پاسارگاد می‌باشد چرا که با نازل‌ترین قیمت، باکیفیت‌ترین خودروهای ایرانی و خارجی را در اختیار شما مشتریان عزیز در شهر مشهد قرار می‌دهد. شما عزیزان با اجاره خودروهای خارجی با کیفیت از شرکت مهداد گشت پاسارگاد می‌توانید برای ساعاتی حس بهترین بودن را تجربه کنید.

مجموعه مهداد گشت پاسارگاد در شهر مشهد شما مشتریان عزیز را با قیمتی مناسب و ارزان در تحقق رسیدن به رؤیای دست‌نیافتنی بهترین خودروها یاری می‌رساند.

نکات ضروری هنگام اجاره خودرو

سوالات متداول

شرایط اجاره خودرو در مشهد از مهداد گشت پاسارگاد چگونه است؟

تحویل خودرو در مکان موردنظر شما امکان‌پذیر است، تحویل و دریافت خودرو لزوماً نباید در مکان‌های یکسانی باشد حتی می‌توانید در یک شهر خودرو را تحویل بگیرید و در شهر دیگر بازگردانید.

آیا خودروهای مهداد گشت دارای بیمه می‌باشند؟

تمامی اتومبیل‌های مهداد گشت دارای بیمه بدنه و شخص ثالث می‌باشند.

تماس فوری با ما
× مشاوره در واتساپ