اجاره جنسیس کوپه

اجاره جنسیس کوپه

مشخصات خودرو

ساخت کشور کره

طراحی سال 2011

حداکثر سرعت 240 کیلومتر

مصرف سوخت بنز اس 500

مصرف سوخت 12 لیتر

حجم باک بنز اس 500

حجم باک 65 لیتر

اتومات

6 دنده اتوماتیک

تعداد سرنشین

تعداد سرنشین 4 نفر

رنگ های موجود ماشین

رنگ سفید و نقره‌ای

حداکثر قدرت خودرو

حداکثر قدرت 306 اسب بخار

در این بخش قصد داریم به بررسی هیوندای جنسیس کوپه ۲۰۱۱ در بخش‌های مختلف طراحی، فضای داخلی و خارجی و… بپردازیم تا اگر قصد اجاره جنسیس کوپه را از مهداد گشت پاسارگاد داشته باشید با خیال راحت‌تری این کار را انجام دهید. در ادامه همراه ما باشید.

معرفی جنسیس کوپه

 

هیوندای جنسیس کوپه، اولین ماشین اسپرت دیفرانسیل هیوندا بود. تا قبل از آن اسپرت‌ترین کوپه‌ای که از هیوندا به بازار آمد، مدل (هیوندای کوپه) بود که با استقبال خوبی در بازار جهانی روبرو نشد. با اینکه هیوندای کوپه خودرویی دو درب و با موتور شش سیلندر بود، اما جنسیس کوپه را باید قوی‌ترین محصول این شرکت دانست که این امکان را پیدا کند تا با خودرو‌های سابقه‌دار این کلاس یعنی فورد موستانگ و شورولت کامارو رقابت کند.

مدل اولیه جنسیس کوپه میان‌سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ توسط واردکنندگان شخصی به بازار عرضه می‌شد که این دو مدل در بعضی جزئیات مثل ترمز‌های برمبو در مدل‌های غیر شرکتی با هم فرق داشتند.

 

بررسی طراحی خودرو جنسیس کوپه

 

طراحی جنسیس کوپه بسیار زیبا است و طرفداران زیادی دارد. شرکت هیوندا در این طراحی خواسته که با مدل‌های آمریکایی مقابله کند. کلاً طراحی جوری انجام شده که نشان می‌دهد با طرح‌های آمریکایی تفاوت دارد. سبک کلی طرح به شرقی‌ها می‌خورد ولی درعین‌حال زیبا و بدون نقض می‌باشد.

این ماشین حالتی پف‌کرده و عضلانی را در بدنه خود دارد. تمامی چراغ‌های این ماشین حالت ملایم داشته و ظاهر خشنی در خود جای نداده است. در عقب ماشین شاهد چراغ‌های خوش فرم و زیبا هستیم. جنسیس کوپه به رنگ‌های نقره‌ای و سفید در مهداد گشت پاسارگاد موجود می‌باشد که می‌توانید برای اجاره جنسیس کوپه با ما تماس بگیرید.

 

نقد و بررسی فضای داخلی ماشین

 

جنسیس کوپه از لحاظ ظاهری در فضای داخل خوب به نظر می‌رسد. در همین حال شرکت هیوندا توانسته که کابین خوبی را نسبت به مدل‌های رقیب خود طراحی کند. هیوندا امکانات این ماشین را یک‌سروگردن از رقیب خود یعنی تویوتا GT86 بالاتر برده است. این ماشین امکاناتی چون گرم‌کن صندلی‌های جلو، تودوزی چرمی، سانروف برقی سه حالته، تهویه مطبوع خودکار دوگانه، سنسور پارک و تنظیم اتوماتیک ارتفاع نور را دارد.

رانندگی با جنسیس کوپه

وقتی‌که سوار جنسیس کوپه می‌شوید، دید کافی را نسبت به بیرون دارید. کلید استارت را می‌زنید صدای غرش ماشین را می‌شنوید که به شما می‌گوید قرار است رانندگی پر هیجانی داشته باشید. پدال گاز آماده است که شما آن را فشار دهید و با شتاب زیادی روبه‌رو بشوید. شروع حرکت در جنسیس کوپه با شتاب بالایی انجام می‌شود. هماهنگی موتور و گیربکس بسیار خوب می‌باشد، به‌جرأت می‌توان گفت که چنین ساختی در کره تا قبل از جنسیس کوپه نبوده است.

شتاب این ماشین بسیار بالا است طوری که سرنشینان در صندلی فرو می‌روند پس نتیجه می‌گیریم که نکات ایمنی و سرعت را در حین رانندگی با این ماشین رعایت کنیم.

عملکرد موتور و گیربکس طوری است که مصرف سوخت ماشین را کاهش می‌دهد. وجود دنده بیشتر در این مدل باعث شده که در سرعت بالا احساس نرمی کنید. سرنشینان عقب و جلو به‌راحتی می‌توانند بنشینند و مشکلی در فضای داخلی ماشین دیده نمی‌شود.

موقعیت هیوندای جنسیس کوپه در بازار کشور از همه رقبا بهتر است. این ماشین از معدود ماشین‌های اسپرت با قدرت بیشتر از ۳۰۰ اسب بخار در بازار است. خوبی آن این است که خدماتش را به‌راحتی در کشور می‌توانید پیدا کنید و هزینه نگهداری آن از رقبای خود پایین‌تر می‌باشد.

شما می‌توانید برای اجاره جنسیس کوپه با مهداد گشت پاسارگاد تماس حاصل فرمایید.

بررسی ایمنی خودرو

جنسیس کوپه در تست ایمنی خودرو آمریکا توانست امتیاز چهار را از پنج کسب کند. دارای سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل پایداری، ترمز ضد قفل و شش عدد کیسه هوا می‌باشد.

کرایه جنسیس کوپه

به طور خلاصه این ماشین یکی از مدل‌های باکیفیت و خوش‌دست می‌باشد که می‌تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد. همین‌طور می‌توانید برای اجاره جنسیس کوپه نقره‌ای و سفید به مهداد گشت پاسارگاد اعتماد کنید و ریموت این ماشین جذاب را از ما دریافت کنید تا از رانندگی با آن نهایت لذت را ببرید.

 

 

آپشن‌های ویژه جنسیس کوپه

گرم‌کن صندلی آینه برقی گرم‌کن آینه پشت‌سری فعال هنگام تصادف
آینه‌های الکترو کرومیک کنترل اتوماتیک دما صندلی‌های عقب تا شونده سنسورهای عقب
سیستم ضد سرقت سیستم صوتی Infinity 5 بلندگو سیستم کنترل باد لاستیک‌ها

مدارک لازم جهت اجاره خودرو 

  • فرد متقاضی دارای گواهی‌نامه رانندگی باشد.
  • فرد متقاضی بالای 20 سال داشته باشد.
  • مدارک موردنیاز: یکی از موارد زیر کافی است.
  • کارت ملی، شناسنامه، گذرنامه، کارت پایان، خدمت، سند یا جواز، چک، سفته، دیپوزیت.
  • ودیعه نقدی بسته به شرایط و مدرک شغلی وی تعیین می‌گردد.

شرایط اجاره خودرو از مهداد گشت پاسارگاد

  • در صورت لغو رزرو مبلغ پرداختی کامل بازگردانده می‌شود.
  • در صورت داشتن مشکل فنی طبق نظریه کارشناس، مورد بررسی می‌شود.
  • خلافی عوارض جاده‌ای با مشتری می‌باشد.
  • اتومبیل‌ها با باک بنزین پر و کارواش رفته تحویل مشتری می‌گردد.
  • در صورت تمایل به بازگردانی ماشین زودتر از تاریخ قرارداد هزینه به مشتری بازگردانده می‌شود.

مشخصات فنی خودرو

عنوان توضیحات عنوان توضیحات
استاندارد آلایندگی یورو 3 فاصله بین دو محور 2819 میلی‌متر
وزن 1610 کیلوگرم شتاب 0 تا 100 5 ثانیه
ترمز ABS – TCS – ESP کیسه هوا 6 عدد
کروز کنترل دارد تهویه مطبوع کنترل اتوماتیک
حجم موتور 3778 سی‌سی کیسه‌های هوا جلو – جانبی – پرده‌ای

گالری عکس جنسیس کوپه

ویدیو کلیپ جنسیس کوپه 

تماس فوری با ما
× مشاوره در واتساپ