اجاره بی ام و z4

اجاره بی ام و z4

مشخصات خودرو 

ساخت کشور آلمان

طراحی سال 2014

حداکثر سرعت 250 کیلومتر

مصرف سوخت بنز اس 500

مصرف سوخت 6.8 لیتر

حجم باک بنز اس 500

حجم باک 55 لیتر

اتومات

۶ دنده اتوماتیک ۶ دنده دستی

تعداد سرنشین

تعداد سرنشین 2 نفر

رنگ های موجود ماشین

رنگ سفید، زرد و قرمز

حداکثر قدرت خودرو

حداکثر قدرت 245 اسب بخار

بی‌ام و همیشه ماشین‌هایی تولید می‌کند که چشم ماشین‌بازها را به خود خیره می‌کند ازاین‌رو اجاره بی ام و Z4 از بازخورد خوبی برخوردار است. ماشین‌های اسپرت همواره به‌عنوان پرفروش‌ترین و معروف‌ترین محصولات در میان دوستداران ماشین شناخته می‌شوند. شرکت بی ‌ام و یکی از خودروسازانی است که شهرت جهانی دارد. این شرکت توانسته بهترین ماشین‌های اسپرت و قدرتی را تولید کند. حال مهداد گشت پاسارگاد، بی ام و مدل Z4 را برای شما نقد و بررسی می‌کند و از ویژگی‌های این مدل برای شما می‌گوید تا به‌راحتی بتوانید در سایت ما به اجاره بی ام و Z4 بپردازید.

تاریخچه و معروفیت BMW Z4

اولین نسل این سری مدل Z1 بود و تازه سقف متحرک در آن تعبیه کرده بودند. در واقع Z4 نسل دومی محسوب می‌شود که در سال ۲۰۱۴ وارد بازار شد. این مدل یکی از مدل‌های جذاب آلمانی می‌باشد. این خودرو دارای دو در با سقف متحرک است. به دلیل فرم خاص و طراحی شیک آن از گذشته تا الان در جدول پرفروش‌ترین ماشین‌ها قرار گرفته است.
کلاً اگر بخواهیم ریزبینانه‌تر به این مدل نگاه کنیم باید بگوییم که ظاهر لاغراندام و سبکی دارد. این مدل رنگ‌های متفاوتی همچون زرد، قرمز، سفید را دارد که می‌توانید در مهداد گشت پاسارگاد آن‌ها را مشاهده کنید.
وقتی‌که این مدل به ایران آمد، استقبال فراوانی از آن شد ولی همچنان با قیمت بالای این مدل از محبوبیتش کاسته نشده است. باید به شما بگوییم که Z4 لقب گران‌ترین رودستر بازار ماشین را به نام خود ثبت کرده. بیایید شما را بیشتر با این مدل آشنا کنیم پس همراه ما باشید.

طراحی کلی بی ام و Z4

Z4، دارای دو درب و سقف متحرک فلزی می‌باشد. چهره‌ای کاملاً جذاب و چراغ‌های جلو عقب آن ظاهری خشن را به او داده است. خطوط تندوتیز روی بدنه از خاصیت‌های اصلی این خودرو می‌باشد که با طراحی بدنه ازروی آناتومی کوسه برداشت شده است.
کاپوت این مدل کشیده و بلند در مقابل صندوق عقب کوچک قرار گرفته است. جالبه بدانید که این خودرو در زمان عرضه خود ظاهری عجیب‌وغریب برای علاقه‌مندان محسوب می‌شد.
در جلوی ماشین و نگاه به نمای جلو آن امضای کار بی‌ام و را مشاهده می‌کنیم یعنی همان جلوپنجره کلیوی شکل معروف خود کمپانی که نمای بسیار زیبایی به آن داده است. تمامی المان‌ها طوری طراحی شده که به دماغه آن ختم شده و ظاهر خشن و حمله‌ای را در ذهن شخص تداعی می‌کند.
خطوط تندوتیز در این ماشین باعث شده که بدنه‌ای عضلانی بزرگی در این ماشین تشکیل نشود تا ظاهری اندامی و نه‌چندان بزرگ در آن به وجود بیاید. چراغ‌های جلو و عقب باهم همخوانی کاملی دارد و ابتکار جالب طراح این ماشین چراغ خطر سوم نصب شده در صندوق عقب می‌باشد.
شما می‌توانید برای اجاره بی‌ ام و Z4 به مهداد گشت پاسارگاد مراجعه کنید و این خودروی اسپرت و زیبا را در رنگ‌های مختلف سفید، قرمز و زرد در اختیار داشته باشید.

کابین داخلی بی ام و Z4

کابین داخلی بی ام و Z4 کوچک است اما با همین فضای کم شاهد منظره زیبای داخل هستیم. داخل کابین تودوزی‌های چرمی با تم رنگی مشکی و قرمز به‌کاررفته است. یک نمایشگر ۸٫۸ اینچی در خود جا داده و این نمایشگر تمام امکانات را در اختیار شما می‌گذارد. با این مانیتور کوچک می‌توانید سیستم تعلیق، سیستم حرکتی خودرو، نمایش موتور و جعبه‌دنده، GPS و… را مشاهده کنید.
کاملاً از لحاظ صدای موزیک، عالی می‌باشد و می‌توانید با لذت در جاده‌ها رانندگی کنید. از امکانات ماشین می‌توان به سنسور پارک جلو و عقب، چراغ‌های جلو از نوع زنون، دیسکی بودن ترمز جلو و عقب اشاره کرد. ولی امکانات زیادی در آن وجود دارد که باید به‌خوبی بررسی شود.

کرایه بی ام و Z4

با نشستن پشت فرمان این ماشین حس مسابقه و راحتی به شما القا می‌شود. صدای اگزوز کاملاً بم می‌باشد که موجب آزار و اذیت دیگران نمی‌شود. این خودرو کاملاً لوکس و مناسب جشن و عروسی می‌باشد. شما برای کرایه بی ام و Z4 می‌توانید به مهداد گشت پاسارگاد اعتماد کنید تا ریموت این ماشین زیبا را در دستان شما عزیزان قرار بدهیم.

آپشن‌های ویژه خودرو بی ام و Z4

کروز کنترل سقف جمع شونده برقی سنسور باران سنسور پارک
چراغ عقب LED 

چنجر شش‌تایی

سیستم صوتی هارمن کاردون

گرم‌کن آینه

تهویه مطبوع اتوماتیک سفارشی

مه‌شکن جلو و عقب

چراغ زنون آینه برقی تاشوندگی سفارشی

مدارک لازم جهت اجاره خودرو

  • فرد متقاضی دارای گواهی‌نامه رانندگی باشد.
  • فرد متقاضی بالای 20 سال داشته باشد.
  • مدارک موردنیاز: یکی از موارد زیر کافی است.
  • کارت ملی، شناسنامه، گذرنامه، کارت پایان، خدمت، سند یا جواز، چک، سفته، دیپوزیت.
  • ودیعه نقدی بسته به شرایط و مدرک شغلی وی تعیین می‌گردد.

شرایط اجاره خودرو از مهداد گشت پاسارگاد

  • در صورت لغو رزرو مبلغ پرداختی کامل بازگردانده می‌شود.
  • در صورت داشتن مشکل فنی طبق نظریه کارشناس، مورد بررسی می‌شود.
  • خلافی عوارض جاده‌ای با مشتری می‌باشد.
  • اتومبیل‌ها با باک بنزین پر و کارواش رفته تحویل مشتری می‌گردد.
  • در صورت تمایل به بازگردانی ماشین زودتر از تاریخ قرارداد هزینه به مشتری بازگردانده می‌شود.

مشخصات فنی خودرو

عنوان توضیحات عنوان توضیحات
محور متحرک  دیفرانسیل عقب سیلندر 4 عدد 
شتاب 6.9 ثانیه سقف الکتروهیدرولیکی کروک دارد
ترمز BA – CNC – DSC – ABS – DTC صندلی

گرم‌کن و حافظه سفارشی

کروز کنترل هوشمند دارد تهویه مطبوع کنترل اتوماتیک
حجم موتور 1997 سی‌سی کیسه‌های هوا راننده – سرنشین – جانبی

گالری عکس بی ام و Z4

ویدیو کلیپ بی ام و Z4

تماس فوری با ما
× مشاوره در واتساپ