اجازه بنز اس 500

اجاره بنز s500

مشخصات خودرو

ساخت کشور آلمان
طراحی سال 2014
حداکثر سرعت 250 کیلومتر
مصرف سوخت بنز اس 500
مصرف سوخت 8.6 لیتر
حجم باک بنز اس 500
حجم باک 80 لیتر
اتومات
اتوماتیک
تعداد سرنشین
تعداد سرنشین 5 نفر
رنگ های موجود ماشین

رنگ مشکی و سفید

حداکثر قدرت خودرو
حداکثر قدرت 455 اسب بخار

باتوجه‌به معنای لغوی بنز که استعاره از زیبایی و وقار می‌باشد شکل و شمایل آن نیز مانند نامش بسیار شکیل و موقر می‌باشد و باتوجه‌به قیمت بالای این خودروی لوکس مهداد رنت شرایطی را فراهم کرد تا شما عزیزان بتوانید با اجاره بنز s500 این خودرو را به‌صورت اجاره‌ای در اختیار داشته باشید و از قابلیت‌های خاص آن لذت ببرید.
حرف s در نام این خودرو حاکی از نوع بدنه آن است که معرف سدان بزرگ لوکس در سری محصولات بنز می‌باشد.
بنز s500 یکی از لوکس‌ترین خودروهای ایران می‌باشد که مناسب قرارهای کاری و مناسبت‌های خاص می‌باشد. این خودرو در مهداد رنت به‌صورت درازمدت در سراسر ایران با راننده و بدون راننده اجاره داده می‌شود.
از مزایای این خودرو می‌توان به ایمنی فوق‌العاده آن اشاره نمود به صورتی که اگر فاصله شما با خودروی جلویی زیاد باشد هوشمندانه هشدار می‌دهد و در صورت نیاز اقدامات مربوطه را انجام می‌دهد.
ظاهر زیبا و منحصربه‌فرد این خودرو باعث شده است بسیاری از مردم شیفته این خودروی لوکس شوند. همچنین کابین داخلی این خودرو هم از نظر زیبایی هم از نظر راحتی و امنیت فوق‌العاده است. خودروی s500 دارای سیستم پارک خودکار و یافتن فضای پارک مناسب می‌باشد و برای مسافرت‌های طولانی مناسب می‌باشد چراکه هم از نظر راحتی و ایمنی درجه‌یک می‌باشد و هم دارای یخچال جهت خنک نگه‌داشتن مواد غذایی جهت مسیرهای طولانی می‌باشد.
از مزایای دیگر این خودرو به کامل بودن آپشن‌ها برای سرنشینان عقب می‌توان اشاره نمود مواردی چون صفحه‌نمایش 10 اینچی، کیسه هوا، تنظیم درجه هوا و تلفن مخصوص سرنشینان عقب.
جهت کرایه بنز s500 و کسب اطلاعات تکمیلی با مهداد رنت تماس بگیرید.

هزینه رنت خودرو s500

امروزه بازار خودرو بسیار با افزایش قیمت مواجه بوده لذا ما شرایطی را فراهم آورده‌ایم تا با حداقل قیمت‌ها بتوانید خودروهای لوکس را رنت کرده و برای مدت زمانی از آن استفاده کنید تا از هزینه‌های گزاف خرید خودرو و نگه‌داری آن راحت شوید. درنظرگرفتن اینکه سرمایه‌ای که بابت خرید ماشین صرف می‌شود و هزینه‌های ماهیانه و سالیانه خودرو مثل بیمه یا پارکینگ، اجاره خودرو می‌تواند بهترین گزینه برای شما عزیزان باشد. مهداد گشت پاسارگاد باسابقه طولانی‌مدت در زمینه رنت خودرو با دارابودن انواع خودروهای لوکس بازار شما را در تحقق این امر یاری می‌کند. تنها با یک تماس می‌توانید خودرو را در محل خود دریافت نمایید و در نهایت در محل دلخواه خود خودرو را تحویل دهید.

 ظاهر بنز اس 500

باتوجه‌به وقار و کلاس این خودرو می‌توان گفت بسیار مدرن به نظر می‌رسد و در عین اینکه سادگی دل‌فریبی دارد بسیار دلنشین است. مرسدس‌بنز اس 500 دارای چراغ‌هایی کشیده که در یک کاپوت وسیع جا داده شده‌اند می‌باشد. ریزه‌کاری‌هایی که در طراحی ظاهری این خودرو رعایت شده است باعث می‌شود که از نگاه کردن به آن سیر نشویم و مدل ظاهری آن هیچگاه قدیمی نشود.

طراحی داخلی خودرو

به‌محض ورود به این خودرو در نگاه اول با طراحی سنتی مواجه می‌شویم که اصالت و کلاس این خودرو را گوشزد می‌نماید. در کنار این طراحی زیبا تلفیقی از مدرنیته را در خطوط روی داشبورد و درب‌ها مشاهده می‌کنیم و این حس به ما القا می‌شود که این خودرو از تکنولوژی‌های روز دنیا جهت پیاده‌سازی ظاهر خودرو الهام گرفته است. امکانات بی‌نظیر بنز s500 و دکمه‌های بسیار زیبا در طراحی این خودرو حس وقار و اعتمادبه‌نفس را به انسان می‌دهد. در کنار همه این موارد دریچه‌های تهویه طوری طراحی شده‌اند که کاملاً در جلوی کنسول خودنمایی کرده و بر ارزش ظاهری آن می‌افزایند.

کرایه بنز S500

باتوجه‌به موارد فوق و امکانات و آپشن‌های بی‌نظیر این خودرو هر انسانی به وجد می‌آید و قطعاً دوست دارد تجربه رانندگی با این خودروی گران‌قیمت را داشته باشد و از رفت‌وآمد با این خودرو لذت ببرد. به این منظور شرکت مهداد گشت پاسارگاد شرایط آسانی را جهت کرایه بنز s500 برای شما عزیزان فراهم نموده تا با خیالی راحت به هدفتان برسید.

 

آپشن های ویژه خودرو بنز s500

فرمان چند کاربرده سقف پاناروما  سیستم کمک پارک خودرو گرم‌کن سردکن کل صندلی‌ها
کنترل روی فرمان کنترل دما عقب و جلو صندلی برقی جلو حافظه صندلی
سیستم ADS هشداردهنده باد لاستیک نایت ویژن حرکت بدون کلید

 

 

مدارک لازم جهت اجاره خودرو

  • فرد متقاضی دارای گواهی‌نامه رانندگی باشد.
  • فرد متقاضی بالای 20 سال داشته باشد.
  • مدارک موردنیاز: یکی از موارد زیر کافی است.
  • کارت ملی، شناسنامه، گذرنامه، کارت پایان، خدمت، سند یا جواز، چک، سفته، دیپوزیت.
  • ودیعه نقدی بسته به شرایط و مدرک شغلی وی تعیین می‌گردد.

شرایط اجاره خودرو از مهداد گشت پاسارگاد

  • در صورت لغو رزرو مبلغ پرداختی کامل بازگردانده می‌شود.
  • در صورت داشتن مشکل فنی طبق نظریه کارشناس، مورد بررسی می‌شود.
  • خلافی عوارض جاده‌ای با مشتری می‌باشد.
  • اتومبیل‌ها با باک بنزین پر و کارواش رفته تحویل مشتری می‌گردد.
  • در صورت تمایل به بازگردانی ماشین زودتر از تاریخ قرارداد هزینه به مشتری بازگردانده می‌شود.

مشخصات فنی خودرو

عنوان توضیحات عنوان توضیحات
قدرت 455 اسب بخار تنفس موتور توربوشارژ
شتاب 4.8 ثانیه سیستم تعلیق Magic Body Control دارد
گیربکس 7 دنده جی‌ترونیک پلاس  سیستم تهویه مطبوع جداگانه برای 4 سرنشین
کروز کنترل هوشمند دارد حافظه صندلی تنظیمات را ذخیره می‌کند
حجم موتور 4663 سی‌سی موتور 8 سیلندر 32 سوپاپه

گالری عکس مرسدس بنز مدل  s500

ویدیو کلیپ مرسدس بنز مدل  s500

تماس فوری با ما
× مشاوره در واتساپ