اجاره اف جی کروز

مشخصات خودرو

ساخت کشور ژاپن

طراحی سال 2012

حداکثر سرعت 180 کیلومتر

مصرف سوخت بنز اس 500

مصرف سوخت 11.4 لیتر

حجم باک بنز اس 500

حجم باک 72 لیتر

اتومات

5 دنده اتوماتیک 

تعداد سرنشین

تعداد سرنشین 5 نفر

رنگ های موجود ماشین

رنگ سفید

حداکثر قدرت خودرو

حداکثر قدرت 260 اسب بخار

اگر به دنبال رانندگی با خودروهای آفرود هستید، اف جی کروز بهترین انتخاب برای شما در ایران خواهد بود. اگرچه طراحی و ظاهر این نوع خودروها ظریف نیست، اما کارایی و لذت رانندگی بالا، اف جی کروز را بسیار محبوب کرده است. تویوتا اف جی کروز هیجان را به شما القا خواهد کرد و نسبت به دیگر خودروهای آفرودی قیمت پایین‌تری دارد.

اگر به دنبال آن هستید که این خودرو را خریداری نمایید و یا اینکه قصد اجاره اف جی کروز را دارید که شما را از دردسرهای نگهداری آن دور می‌کند، با ما همراه باشید تا اطلاعاتی کلی را در خصوص این خودروی دوست‌داشتنی در اختیار شما قرار دهیم.

 

 تویوتا اف جی کروز را بشناسید

یکی از تولیدات منحصربه‌فرد تویوتا، اف جی کروز 2012 است که در کشور به‌خاطر هیجان بالای رانندگی آن بسیار پر طرف‌دار می‌باشد. اف جی کروز تمام مشخصات یک خودرو آفرود را داراست و حتی این تناسب در ظرافت‌ و نقش و نگارهای ظاهری آن به‌خوبی دیده می‌شود.

اف جی کروز محصول کشور ژاپن است که فضای مناسب و کیفیت بالای قطعات موجود در کابین آن راحتی را برای سرنشینان فراهم می‌کند و آنها از ساعت‌ها رانندگی و بودن در ماشین خسته نخواهند شد. دارای کنسول میانی، سیستم تهویه مناسب، قدرت بالا، 5 دنده اتوماتیک، کیسه هوا و … می‌باشد.

قدرت این خودرو شاسی‌بلند در عبور از موانع مختلف بسیار بالاست و شما می‌توانید در محیط‌های مختلف و جاده‌های ناهموار از آن استفاده کنید. اجاره اف جی کروز از سایت اجاره خودرو در صورت عدم توانایی خرید آن، بهترین راه ممکن برای لذت بردن از رانندگی یک خودرو آفرود می‌باشد.

محبوبیت بالای اف جی کروز به دلیل قابلیت‌ها و رانندگی راحت آن، در ایران روزبه‌روز در حال افزایش است. پس برای آن که در سفرهای خارج از شهر و طولانی، یک خودرو خوب همراه خود داشته باشید، اجاره اف جی کروز بهترین انتخاب است.

 

چرا اجاره تویوتا اف جی؟

اف جی کروز 2012 سفید یک خودرو آفرودی است که برای آن که سرنشینان احساس راحتی کنند، ویژگی‌ها و امکانات متعددی برای آن در نظر گرفته شده است. اگر قصد اجاره تویوتا اف جی را دارید، در ادامه شما را با مزیت‌ها یا همان ویژگی‌های مثبت این خودرو آشنا خواهیم کرد.

  • رانندگی نرم و راحت اف جی کروز

شاید هیبت بزرگ این خودرو یادآور رانندگی خشک و خسته‌کننده باشد که باید گفت، دقیقا بر عکس است و یک سواری نرم را به همراه دارد. وجود لاستیک‌های بزرگ و ارتفاع آن از سطح زمین آن را برای هر مسیری مناسب کرده است.

 

  • کابین جادار با طراحی مناسب

کمبود جا در کابین اف جی کروز معنی ندارد و این کابین بسیار جادار است. داشبورد این خودرو پرقدرت از جنس پلاستیک بسیار باکیفیت می‌باشد که سیستم‌های تهویه و دیگر تجهیزات بر روی آن قرار گرفته‌اند. البته مواردی چون نمایشگر دنده عقب، کروز کنترل، صندلی‌های ضد آب، شیب‌سنج و … نیز در این کابین به چشم می‌آید.

 

  • قدرت بالای اف جی کروز

اگر عاشق رانندگی در جاده‌های ناهموار و سنگلاخی هستید، می‌توانید اف جی کروز را بدون هر دغدغه‌ای بردارید و ساعت‌ها از مسیر پیش رو لذت ببرید. این خودرو بسیار قدرتمند است و هیچ مانعی در برابر آن وجود نخواهد داشت. پس اجاره اف جی کروز از شرکت مهداد گشت پاسارگاد برای سفرهای طولانی در مسیرهای دشوار یک انتخاب فوق‌العاده به‌حساب می‌آید.

 

  • ایمنی بالا در رانندگی اف جی کروز

تویوتا اف جی کروز یک ویژگی مثبت دیگری دارد که آن هم ایمنی بالا در شرایط خطرناک و دشوار است. این ایمنی توسط ترمزهای ضد قفل، سیستم کنترل لغزش، بدنه محکم و … تأمین شده است.

این ویژگی‌ها در زمان اجاره تویوتا اف جی بسیار به چشم می‌آید، پس به آنها توجه کنید.

 

کرایه اف جی کروز

برای کرایه اف جی کروز یک راه ارزان و شرکت مطمئن به نام شرکت مهداد گشت پاسارگاد وجود دارد که اف جی کروز 2012 سفید را با قیمتی مناسب، با راننده یا بدون راننده در بازه‌های زمانی دلخواه در اختیار شما قرار می‌دهد. کرایه اف جی کروز مالیات‌های سنگین، هزینه تعویض قطعات و … را برای شما به همراه ندارد و بدون این هزینه‌ها می‌توانید لذت رانندگی اف جی کروز را تجربه نمایید.

آپشن‌های ویژه اف جی کروز

آینه برقی شیشه بالابر جلو و عقب برقی گرم‌کن آینه

 مه‌شکن جلو و عقب

سنسور پارک دوربین عقب کروز کنترل سیستم کمکی پارک
انحراف‌سنج  قطب‌نما قفل مرکزی با ریموت ایموبلایزر

مدارک لازم جهت اجاره خودرو 

  • فرد متقاضی دارای گواهی‌نامه رانندگی باشد.
  • فرد متقاضی بالای 20 سال داشته باشد.
  • مدارک موردنیاز: یکی از موارد زیر کافی است.
  • کارت ملی، شناسنامه، گذرنامه، کارت پایان، خدمت، سند یا جواز، چک، سفته، دیپوزیت.
  • ودیعه نقدی بسته به شرایط و مدرک شغلی وی تعیین می‌گردد.

شرایط اجاره خودرو از مهداد گشت پاسارگاد

  • در صورت لغو رزرو مبلغ پرداختی کامل بازگردانده می‌شود.
  • در صورت داشتن مشکل فنی طبق نظریه کارشناس، مورد بررسی می‌شود.
  • خلافی عوارض جاده‌ای با مشتری می‌باشد.
  • اتومبیل‌ها با باک بنزین پر و کارواش رفته تحویل مشتری می‌گردد.
  • در صورت تمایل به بازگردانی ماشین زودتر از تاریخ قرارداد هزینه به مشتری بازگردانده می‌شود.

مشخصات فنی خودرو

عنوان توضیحات عنوان توضیحات
سیلندر 6 عدد سوپاپ 24 عدد
موتور 3956 سی‌سی انتقال نیرو دو دیفرانسیل
شتاب 7.6 ثانیه وزن 1850 کیلوگرم
فاصله بین دو محور 2690 میلی‌متر نوع شاسی مستقل
کنترل کشش دارد کنترل پایداری دارد

گالری عکس اف جی کروز

تماس فوری با ما
× مشاوره در واتساپ